کد خبر: 49002 A

فرزندان زوج سلبریتی در فهرست ثروتمندترین کودکان

فرزندان زوج سلبریتی در فهرست ثروتمندترین کودکان

ایران آرت: فرزندان سلبریتی‌ها هم مثل پدر و مادرانشان برای رسیدن به ثروت نیازی به انجام کارهای خارق العاده و یا توانمندی ویژه‌ای ندارند، آنها با سرمایه شهرت والدینشان می‌توانند ره صدساله را یک شبه بپیمایند و با ثروت هنگفتی که به دست می‌آورند حتی فراتر از تصورات خود زندگی کنند.

فرزندان کیم کارداشیان مدل لباس و همسرش کانیه وست خواننده و تهیه کننده نیز از این قاعده مستثنی نیستند و و چهار فرزند آنها به نام‌های نورث‌وست شش ساله، ساینت‌وست ۴ ساله، شیکاگو‌ وست دو ساله و سالم‌وست یک ساله، با ثروت که والدینشان به نام آنها زده‌اند، آینده بی‌استرس و راحتی خواهند داشت.

به گزارش سایت Electric Ride On Cars، این زوج مشهور برای تأمین آینده فرزندان خود، چهل میلیون دلار به نام آنها در یک صندوق بیمه‌ای اختصاص داده و سرمایه گذاری کرده‌اند، به این ترتیب این چهار کودک در رده چهارم فهرست ثروتمندترین کودکان جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی قرار می‌گیرند.

310067_546

به گزارش تابناک باتو، فرزندان برد پیت و آنجلینا جولی و والنتینا پالوما دختر سلما هایک، سوری دختر کتی هولمز و تام کروز نیز در فهرست ثروتمندترین کودکان سال ۲۰۲۰ میلادی قرار می‌گیرند.

 

کیم کارداشیان کانیه وست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین