کد خبر: 49434 A

روایت آقای بازیگر از مشکلات سخت زندگی‌اش/ با حمایت همسرم سرپا شدم

روایت آقای بازیگر از مشکلات سخت زندگی‌اش/ با حمایت همسرم سرپا شدم

ایران آرت: آلن آلدا بازیگر کهنه کار و با تجربه انگلیسی تبار در مصاحبه‌ای به ماجرا‌های سخت زندگی و مشکلات سلامتی خود پرداخته و تاکید کرده که با وجود همه سختی‌ها باز هم تلاش کرده استوار بماند.

آلدا در گفتگویی می‌گوید: "من اوقات خوبی را سپری می‌کنم و با وجود همه سختی‌ها من چیز‌های مثبت زیادی پیدا کرده ام. من از برخی از تغییراتی که باید انجام شوند بسیار خوشحالم. همسر من آرلین در این مدت (پس از ابتلا به پارکینسون) به دنبال راه‌هایی خلاقانه برای حمایت از من است؛ بنابراین او به کلاس نقاشی می‌رود و هر روز پیانو می‌نوازد و در زمینه آشپزی نیز فعالیت‌های جدیدی را آزمایش می‌کند."

به گزارش انتخاب، آلدا در مورد تشخیص بیماری فلج اطفال در سن هفت سالگی صحبت کرد که در آن دوران و ماه‌ها مجبور به گذراندن دوره درمانی می‌شود و پتو‌های متعددی در اطراف بدن وی پیچیده شده بود. او به یاد می‌آورد: "این دوران برای من بسیار سخت بود ما فکر می‌کنم برای پدر و مادرم سخت‌تر بود که نمی‌توانستند یک پرستار را استخدام کنند و مجبور بودند از من مراقبت کنند."

آلدا در سال ۲۰۱۵، به بیماری پارکینسون مبتلا شد وی در این باره می‌گوید: "بسیاری از مردم وقتی متوجه می‌شوند که دچار پارکینسون هستند، دچار افسردگی و وحشت می‌شوند و فقط امیدوارند که این مشکل از بین برود. اما این اتفاق نخواهد افتاد مگر این که پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش کنید. من به موسیقی علاقه زیادی دارم."

 

هالیوود بازیگر آلن آلدا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین