کد خبر: 49788 A

عکس‌های تازه از دی‌کاپریو و معشوقه آرژانتینی‌اش

عکس‌های تازه از دی‌کاپریو و معشوقه آرژانتینی‌اش

ایران آرت: تصورش را کنید که یک بعداز ظهر گرم و کسل‌کننده از خانه خارج شوید و به فروشگاه بروید و ناگهان لئوناردو دی‌کاپریو را ببینید که در حال گشت زدن در میان قفسه خوراکیهاست، او با وجود ماسک و کلاه بیسبال هم قابل شناسایی است، تمام فیلمهایی را که بازی کرده از ورای چشمهایش می‌توانید به یاد بیاورید، از "تایتانیک" تا "اگه میتونی من و بگیر" و "گرگ وال استریت" و "دار و دسته نیویورکی"، همینکه بر خودتان مسلط می‌شوید تا به او سلام بدهید، نامزدش از پشت قفسه بیرون می‌آید و از او می‌پرسد: ماکارونی یا پاستا؟!!!

ستاره فیلم‌های هالیوودی و برنده جایزه اسکار ۴۵ ساله همین چند روز پیش با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی کرونایی همراه نامزدش کاملیا مارون به یک فروشگاه خواربارفروشی گرانقیمت ایتالیایی در محله سنچری لس‌آنجلس رفتند. کاملیا ۲۲ ساله مدل سابق است که به تازگی وارد عرصه تئاتر و بازیگری شده‌ است.

1

به گزارش تابناک باتو، آن دو از رستوران نزدیک دو پیتزا خریده بودند. لئوناردو یک تی شرت خاکستری با سوشرت آبی زیپ‌دار، شلوارک و دمیپایی نایکی پوشیده بود و کاملیا نیز با تی شرت و ماسک سیاه به چشم می‌خورد. لئوناردو چند روز پیش در کارزار ضد نژادپرستی، حمایت خود را از سیاه‌پوستان اعلام کرده بود.

2

 

او قرار است به زودی در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی و در کنار رابرت دنیرو به ایفای نقش بپردازد. این فیلم فیلم Killers of the Flower Moon نام دارد و براساس کتابی با همین نام، اثر دیوید گران ساخته می‌شود که داستان قبیله‌ی سرخ‌پوست اوسیج را روایت می‌کند که قتل‌هایی زنجیره‌ای پس از کشف نفت در زمین‌هایشان رخ می‌دهد و این قتل‌ها توجه جی. ادگار هوور و پلیس فدرال آمریکا را به خودش جلب می‌کند. 

3

 

بازیگر لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین