کد خبر: 49974 A

خشم آقای بازیگر از تمسخر دخترانش در فضای مجازی

خشم آقای بازیگر از تمسخر دخترانش در فضای مجازی

ایران آرت: شریف منیر، بازیگر مصری پس از آنکه با انتشار تصویر دو دختر نوجوانش مورد توهین و تحقیر قرار گرفت، اعلام کرد که تصمیم گرفته است به صورت جدی با این‌ مسئله و اهانت در فضای مجازی برخورد کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الجزیره، در ماه‌های اخیر چند بازیگر و هنرمند مصری پس از انتشار تصاویر فرزندانشان در فضای مجازی، از سوی برخی کاربران مورد تمسخر و توهین قرار گرفتند. این‌ موضوع سبب شد عده‌ای تصاویر را پاک کرده و دلخور شوند و در عین حال عده‌ای دیگری خشمگین شده و با انتشار ویدیوهایی ابراز ناراحتی کنند.

شریف منیر هم‌ از جمله بازیگرانی‌ بود که عکس دو دخترش را پس از اینکه مورد اهانت و تمسخر قرار گرفتند پاک کرد اما طولی نکشید که او مجددا تصویر دخترانش‌ را منتشر کرده و این بار هشدار داد که هر پیام توهین‌آمیزی را که در صفحه‌اش ببیند پیگیری قانونی کرده و فرستنده پیام را به دادگاه می‌کشاند.

پس از این تصمیم، تعدادی از هنرمندان مصری با این بازیگر همراه شده و اعلام کردند از این پس توهین به ویژگی‌های ظاهری فرزندانشان را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

شریف منیر در ادامه ویدیویی را همراه با دخترانش منتشر و در آن توهین‌کنندگان را افرادی معرفی کرد که چهره بشریت را زشت و کریه کرده‌اند.

شریف منیر سپس ابراز امیدواری کرده تا این حرکت آغاز یک تحول باشد برای تمام کسانی که مورد توهین قرار گرفته و سکوت می‌کنند. او از هوادارانش خواسته تا از حقوق خود دفاع کنند و در برابر توهین‌ها و تحقیرها سکوت نکنند. همچنین از آن‌ها خواسته تا در معرفی توهین‌کنندگان فضای مجازی به او کمک کنند.

در این ویدیو دختران این بازیگر عرب زبان نیز از حجم بالای توهین‌ها و فحاشی‌ها به خودشان و پدرشان در فضای مجازی ابراز ناراحتی کرده‌اند. شریف منیر هم به دخترانش قول داده اگر زیر تصویر جدید منتشر شده، کامنت‌های توهین‌آمیزی ببیند به سرعت علیه آن کاربران اقدام کرده و پاسخشان را خواهد داد. این ویدیو یک و نیم میلیون بازدید داشته و مورد استقبال صفحات رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

 

بازیگر آقای بازیگر شریف منیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین