کد خبر: 50061 A

ارتباط خواننده پاپ با متهم قتل مهوش/ جسد سوخته کنار بزرگراه پیدا شد

ارتباط خواننده پاپ با متهم قتل مهوش/ جسد سوخته کنار بزرگراه پیدا شد

ایران آرت: تحقیقات پلیسی برای افشای راز جسد سوخته یک زن که کنار بزرگراه پیدا شده بود، پای یک زندانی را که با یکی از خواننده‌های معروف پاپ خویشاوند است، به این پرونده باز کرد.

به گزارش ایران، صبح پنجشنبه ۲۹ خرداد، جسد سوخته یک زن کنار بزرگراه باقری پیدا شد. از زمان مرگ وی حدود ۴۸ ساعت می‌گذشت اما دو گردنبند و انگشتر زن میانسال سرقت نشده بود و همین مسأله حکایت از آن داشت که جنایت به خاطر سرقت نبوده است. در اطراف جسد نیز ۴ فشنگ و تکه‌ای از اسلحه کلت کمری کشف شد.

جسد به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی پایتخت برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ پرونده‌های فقدانی رفته و با پرونده‌ای مواجه شدند که مشخصات زن ناپدید شده با مشخصات جسد سوخته شباهت زیادی داشت. خانواده زن ۶۱ ساله ناپدید شدن او را شامگاه ۲۷ خرداد گزارش کرده بودند.

کارآگاهان جنایی از خانواده زن میانسال به‌نام مهوش خواستند تا برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند و با حضور خانواده مهوش در پزشکی قانونی، آنها از روی طلاهایی که همراه زن میانسال بود هویت جسد را شناسایی کردند.

یکی از اعضای خانواده مهوش در تحقیقات گفت: سال ۹۰ مادرمان مغازه‌ای که در میدان امام حسین(ع) داشت را به زنی به مبلغ یک میلیارد تومان فروخت. هزینه خرید مغازه از سوی خریدار با چک پرداخت شد. اما چک‌ها بلامحل بودند. از آن موقع درگیری ما با زن خریدار و بچه‌هایش آغاز شد. حتی از آنها شکایت هم کردیم و پرونده ما در یکی از مجتمع‌های قضایی در حال رسیدگی است.

او ادامه داد: داماد این زن یکی از خواننده‌های معروف پاپ کشور است. او پسری به‌نام هومن دارد که مدتی قبل به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شد و برای گذراندن دوران حبس به زندان شهرستان ساری منتقل شد. اما هومن با شیوع کرونا، موفق شد با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شود. روز حادثه هومن با مهوش تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت تا بر سر بدهی صحبت کنند اما دیگر خبری از او نشد.

دوربین‌های مداربسته

با اطلاعاتی که خانواده مهوش در اختیار تیم تحقیق قرار دادند، به دستور بازپرس مصطفی واحدی، دوربین‌های اطراف محل حادثه مورد بازبینی قرار گرفت. تصاویر نشان می‌داد که مهوش سوار بر خودروی پژو سفید رنگی شده است. با استعلام پلاک خودروی پژو مشخص شد که خودرو متعلق به همسر هومن است.

همچنین زمانی که تیم تحقیق به سراغ هومن رفتند، مشخص شد که از زمان ناپدید شدن مهوش او نیز ناپدید شده است. تمامی سرنخ‌ها، حکایت از این دارد که هومن در این جنایت نقش داشته و بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد.

 

خواننده خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین