کد خبر: 50458 A

خانم بازیگر: من هم نامزد انتخابات می‌شوم/ خشم عجیب از کرونا

خانم بازیگر: من هم نامزد انتخابات می‌شوم/ خشم عجیب از کرونا

ایران آرت: هیلاری داف ضمن انتقاد شدید از برخی هموطنانش به دلیل عدم استاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با کنایه نسبت به آمادگی کانیه وست برای نامزد شدن در انتخابات آمریکا گفت: من هم برای ریاست جمهوری رقابت می‌کنم.

ستاره‌ی سریال "لیزی مک‌گوایر" به عنوان یکی از سلبریتی‌هایی که در طول ایام قرنطینه به انتقاد از شرایط حاکم بر جامعه پرداخته بود، بار دیگر به افرادی معترض شد که فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند. او که پیش‌تر "کثافت‌های نسل هزاره" را عامل شیوع پاندمی کووید-۱۹ دانسته بود، با همان لحن به جشن‌هایی که بدون ماسک در طول آخر هفته برگزار شده تاخت.

به گزارش 30نما، هیلاری داف خشمگین از برگزاری جشن‌های روز استقلال آمریکا در همسایگی خود انتقاد کرد و ضمن انتشار تصویر خود در کنار همسرش "متیو کوما" و دختر دو ساله‌شان نوشت: "امروز دو بار پیاده‌روی کردیم. چرت خانوادگی زدیم. مسافتی را با خودرو پیمودیم. از کنار خانه‌ی شلوغی در مالهالند که در آن جشن گرفته بودند عبور کردیم. کثافت‌ها. (البته) ماسک نداشتند."

داف می‌نویسد:‌ "کالیفرنیا در شرایط بدی قرار دارد (از جهات مختلف) اما همگی ما فکر می‌کنیم می‌توانیم آزادانه بیرون برویم و سفر کنیم و از تابستان لذت ببریم. واقعاً به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها به یکدیگر اهمیت نمی‌دهند."

او در پایان کنایه‌ای هم به "کانیه وست" می‌زند که ساعاتی پیش از انتشار پست اعلام کرده بود برای ریاست جمهوری آینده رقابت خواهد کرد: "راستی من هم برای ریاست جمهوری رقابت می‌کنم."

 

بازیگر زن هیلاری داف خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین