کد خبر: 50592 A

دختری که آنجلینا جولی را تحت تاثیر قرار می‌دهد

دختری که آنجلینا جولی را تحت تاثیر قرار می‌دهد

ایران آرت: آنجلینا جولی از ستاره‌هایی است که در کنار فرزندان خونی خود، فرزندخوانده نیز دارد. وی نسبت به تربیت فرزندخوانده‌های خود بسیار حساس است و اخیرا نیز از دخترخوانده خود زاهارا تعریف کرده است.

آنجلینا معتقد است طی سال‌های اخیر از دخترش بسیار آموخته است چرا که زاهارا دختری باهوش و آگاه است.این بازیگر دختر ۱۵ ساله خود را به عنوان "یک زن خارق العاده آفریقایی" ستایش کرد که بسیار از او آموخته است.

جولی در این خصوص گفت: "دختر من اهل اتیوپی است و من از او چیز‌های زیادی آموخته ام. او عضو خانواده من و یک زن خارق العاده آفریقایی است و ارتباط او با کشور و قاره وی چیزی است که برای من اهمیت دارد."

به گزارش انتخاب، این اظهارات در طی مصاحبه‌ای طولانی درباره فعالیت‌های اقلیمی و تبعیض نژادی مطرح شد. آنجلینا جولی درباره نابرابری جهانی و آنچه او یک سیستم ضعیف برای آموزش دانشجویان آمریکایی درباره تاریخ سیاه پوستان و آفریقا می‌داند صحبت کرد. وی گفت: "آنچه من به عنوان مثال در کتاب‌های تاریخ آمریکا مشاهده می‌کنم (محدود است). آن‌ها واقعاً شروع به آموزش افرادی می‌کنند که سیاه و سفید زندگی خود را از طریق جنبش حقوق مدنی شروع می‌کنند، که این یک مکان وحشتناک برای شروع است."

جولی در ادامه گفت: "باید از اظهار همدردی و خوش‌نیتی فراتر برویم و به قوانین و سیاست‌هایی برسیم که ساختار نژادستیزی و تبعیض و مصونیت از مجازات را تغییر دهد. پایان دادن به بدرفتاری‌های پلیس شروع کار است. این امر بسیار فراتر از این است و همه جنبه‌های زندگی اجتماعی از نظام آموزش تا سیاست ما را در بر می‌گیرد."

 

آنجلینا جولی بازیگر زن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین