کد خبر: 50760 A

اعتراف خواننده مشهور به خیانت در رابطه عاشقانه‌اش

اعتراف خواننده مشهور به خیانت در رابطه عاشقانه‌اش

ایران آرت: جان لجند، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی به "تقلب" در روابط گذشته‌اش اعتراف کرد و گفت قبل از آشنایی با کریسی تیگن، نسبت به زوج‌های سابق خود بی‌وفا بوده است.

این خواننده برنده جایزه گرمی این‌ را در مصاحبه‌ای افشاگرانه با برنامه رادیویی امریکن اکسپرت با میزبانی دکس شپرد و مونیکا پدمن، افشا کرد.

در ابتدا شپرد اعتراف کرد که "گذشته وحشتناکی از خیانت داشته است."

به گزارش ایندیپندنت، شپرد پیش از این که از این خواننده ۴۱ ساله از گذشته‌اش و راجع به خیانت سؤال کند گفت: "لعنتی خجالت بکش! خب، تمام آهنگ‌های عالی مربوط به خیانت در آلبومت‌اند و من حس می‌کنم یکی دیگر را درست شبیه خودم می‌بینم."

لجند گفت: "قطعا من گذشته‌ای از خیانت در دهه ۲۰ زندگی‌ام داشته‌ام. من به آن چه که برایم اتفاق افتاد فکر می‌کنم، شما در نوجوانی کارهای زیادی انجام می‌دهید و من در مدرسه و دانشکده از همه جوان‌تر بودم بنابراین دخترهای زیادی دوروبرم نبودند و وقتی توجه‌ها شروع شد، خیلی خوشم آمد."

لجند گفت که احتمالا به دلیل تعریفش از رابطه، از متهم شدن به خیانت فرار می کرده اما با این حال "خیانت" بود.

او ادامه داد: "من با بیمار نگه داشتن رابطه‌ام، عملا از خیانت فرار می‌کردم. من بی‌شک آدم متقلب و خودخواهی بودم، البته این موضوع قبل از معروف شدنم بود."

به گفته او آشنایی با تیگن (این زوج در سال ۲۰۱۳ با یکدیگر ازدواج کردند و دو فرزند مشترک دارند) به تعادل جان لجند کمک کرد چرا که فهمید صداقت او را خوشحال‌تر می‌کند.

لجند گفت: "در یک نقطه خاص متوجه می‌شوید که وقتی صادق‌اید خوشحال‌ترید و زمانی که عاشق یک نفر می‌شوید و وفادارید احساس خوش‌بختی بیشتری دارید. در یک مقطع مشخص من تصمیم گرفتم که برای کریسی باشم و خواستم که دیگر با شخص دیگری نباشم."

 

خواننده جان لجند سلبریتی خیانت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین