کد خبر: 50880 A

جنیفر انیستون از ما چه می‌خواهد؟

جنیفر انیستون از ما چه می‌خواهد؟

ایران آرت: جنیفر انیستون از هوادارانش و تمام مردم جهان خواست که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند.

این ستاره برنامه "مورنینگ شو" روز یک‌شنبه دو عکس در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که در یکی از آن‌ها خودش و کورتنی کاکس، هم‌بازی‌اش در سریال "دوستان" Friends ماسک پوشیده‌اند.

با این حال، نخستین پستی که او درباره ویروس کرونا منتشر کرد بیشتر توجه هوادارانش را جلب کرد. عکس دیگر، تصویر یکی از دوستانش در بیمارستان بود که به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ زیر دستگاه ونتیلتور (تنفس مصنوعی) قرار داشت.

او در این پست نوشت: "این دوست ما کوین است. کاملا سلامت، و بدون هیچ مشکلی. این کووید است. این یک بیماری واقعی است."

او افزود: "ما نمی‌توانیم ساده‌لوحانه فکر کنیم که می‌توانیم این بیماری را شکست دهیم.... اگر ما بخواهیم به این شرایط پایان دهیم... و می‌خواهیم که به این شرایط پایان دهیم؛ این‌طور نیست؟ نخستین گامی که می‌توانیم برداریم این است که ماسک بپوشیم."

به گزارش ایندیپندنت، این بازیگر از مردم خواست تا به کسانی ‌که به این ویروس مبتلا شده‌اند فکر کنند و به‌خاطر خود و خانواده‌شان ماسک بپوشند: "کووید همه سنین را مبتلا می‌کند."

او در پایان نوشت: "پی‌نوشت: این عکس اوایل آوریل گرفته شده‌است. خدا را شاکرم که او اکنون تقریبا خوب شده است و از همه شما برای دعاهایتان سپاس‌گزارم."

تعدادی از دوستان این بازیگر ۵۱ ساله زیر این پست کامنت گذاشته‌اند. ریتا ویلسون، بازیگر، یکی از آن‌هاست. او درباره روند بهبود خودش و همسرش، تام هنکس، از این بیماری در رسانه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌کرد. ویلسون نوشت: "خوشحالم که او خوب شده است. پوشیدن ماسک بسیار آسان است."

این نخستین بار نیست که آنیستون بر اهمیت پوشیدن ماسک در دوران همه‌گیری تاکید می‌کند. در تاریخ ۳۰ ژوئیه هم این بازیگر عکسی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که ماسک پوشیده بود و از هوادارانش خواسته بود که ماسک بپوشند.

ماسک جنیفر آنیستون جنیفر انیستون کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین