کد خبر: 51178 A

سفر نفیسه روشن به کیش جنجالی شد

سفر نفیسه روشن به کیش جنجالی شد

ایران آرت: نفیسه روشن هنرپیشه سینما و تلویزیون، متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران، متولد محله باغ صبا و دانش آموخته رشته فقه و حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی و همسر مانی حبیبی است. این بازیگر بخاطر ارتباطش با حیوانات وحشی و اهلی و تصاویر عجیب و خاصی که در اینستاگرامش قرار می دهد، همواره در کانون توجه کاربران اینستاگرام ایرانیان قرار داشته است.

اخیرا سفر او به کیش در دوران کرونایی ایران، بازتاب‌هایی داشته است که مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفته است.

روزیاتو ماجرا را این گونه شرح می‌دهد: نفیسه روشن پس از سفر به جزیره مرجانی کیش، پستی در اینستاگرامش گذاشت که با انتقاد هوادارانش مواجه شد. یکی از کاربران زیر پست خانم بازیگر حامی حیوانات نوشته بود که نفیسه خانم چه کار اشتباهی کرده که الان توی این روزگار کرونایی، به مسافرت رفته. در حالی که باید الگوی ملت باشد.

به نقل از روزیاتو، این کامنت یکی از هواداران نفیسه روشن با ریپلای و انتقاد شدید نفیسه روشن مواجه شد که اعتراضات دیگری را در پی داشت. نفیسه روشن در پاسخ به این انتقاد این کاربر خردسال نوشت: "بیخود توی مغزتون اراجیف نبافید! من یکی از سیصد مسافر یک ایرباس بودم که یکی از ده ها ایرباس پر مسافر بود! امیدوارم امثال تو دست از سر هنرمندها بردارید. هنرمندها زندگی دارن! الگو نیستن! این مردم هزاران الگو دارن! پس لطفا در صفحه من سکوت را رعایت کنید."

صفحه نفیسه روشن در حال حاضر در حالت غیر عمومی قرار دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر زن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین