کد خبر: 51303 A

آقای بازیگر لیگ فوتبال آمریکایی را خرید

آقای بازیگر لیگ فوتبال آمریکایی را خرید

ایران آرت: لیگ ورشکسته فوتبال آمریکایی ایکس‌اف‌ال به یاری "دووین جانسون" امید دارد طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. جانسون ستاره سابق WWE، بازیگر و تهیه‌کننده حال حاضر هالیوود با همکاری "گری کاردینال" از شرکت سرمایه گذاری "رد برد کپیتال" لیگ فوتبال XFL را تنها چند ساعت پیش از مزایده خریداری کرد. جانسون و شریک مالی‌اش "دنی گارسیا" به همراه کاردینال هزینه‌ی ۱۵ میلیون دلار را به صورت مساوی بین خود تقسیم کردند. شرکت رد برد به تازگی سرمایه گذاری زیادی در زمینه‌های ورزشی از جمله لیگ‌های ملی فوتبال و بازیکنانش انجام داده است. 

در همین حین جانسون حضورش را در لیگ فوتبال اسپرینگ که بودجه آن توسط "وینس مک‌من" مدیرعامل اجرایی و رئیس کمپانی کشتی حرفه‌ای دبلیودبلیوئی تأمین می‌شود را ادامه می‌دهد. لیگ XFL پس از کنسل شدن بازی‌های فصلش به دلیل شیوع بیماری کرونا اعلام ورشکستگی کرد در حالی که شروع فصل خوبی داشت و به دلیل قراردادش با شبکه فاکس بینندگان قابل توجهی به دست آورده بود.

به گزارش 30نما، ورزش‌های زنده در حال حاضر از جمله راه‌های مطمئن برای جذب تماشاگر هستند و احتمال این‌که شبکه‌های دیگر به دنبال بستن قرارداد با XFL باشند زیاد خواهد بود. به علاوه شبکه‌ها علاقه زیادی به بستن قرارداد با جانسون دارند زیرا او تهیه‌کننده اجرایی برنامه تلویزیونی "بازی‌های تایتان" است.

کاردینال و شرکت رد برد پیش از XFL تیم فوتبال فرانسوی تولوز را خریداری کردند. این شرکت همچنین در شبکه ورزشی یس نیز سرمایه گذاری کرده است و بازی‌های تیم نیویورک ینکیز و برنامه‌های پشت صحنه NFL را نمایش می‌دهد. مک‌من بازگشت XFL را در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد و دو سال صرف ساخت این لیگ هشت تیمی کرد. XFL بیش از ۳ میلیون بیننده برای بازی‌های هفته اول خود جذب کرد اما این عدد در بازی‌های هفته پنجم و آخر به نصف رسیده بود.

 

دواین جانسون راک لیگ فوتبال آمریکایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین