کد خبر: 51545 A

ماجرای عشق همبرگری خواننده پاپ و همسرش

ماجرای عشق همبرگری خواننده پاپ و همسرش

ایران آرت: در حالی که برخی از زوج ها به داشتن داستانهای عاشقانه غرق در گل سرخ و شام‌شاعرانه افتخار می‌کنند، پری و بلوم هیچگاه از اشتراک این موضوع که داستان عاشقانه‌شان با همبرگر شروع شد خجالت نکشیدند. برگر نقش مهمی در زندگی آنها ایفا می‌کند. پری که چندی پیش مصاحبه ای با جیمی‌کیمل‌لایو انجام داد گفت: برگر نقش مهمی در زندگی من دارد. بلوم و من حدود سه سال پیش با برگر در گلدب گلوب پیوند خوردیم.

اورلاندو بلوم هم از لحظه‌ای که چشمانش به کتی‌پری افتاد می‌گوید. این بازیگر ۴۳ ساله ور یک مصاحبه جدید گفت: شوق زیادی برای دیدن خواننده ۳۵ ساله در جشن گلدن‌گلوب ۲۰۱۶ داشته است و با او درباره همبرگر صحبت کرده‌است. او افزود: روی استیج ایستادم، او در میان جمعیت نشسته بود، به یاد می‌آورم که آن لباس صورتی زیبا را به تن داشت. فوراً عاشقش شدم.

به گزارش تابناک باتو، کتی در کنار دنزل واشنگتن نشسته بود و روی میز همبرگر بود. اورلاندو از آنها می‌پرسد که آیا می‌تواند یکی از همبرگرها را بردارد. دنزل گفت: حتماً. یکی از همبرگرها را برداشتم و با تحسین به کتی نگاه کردم. البته آنها در ملاقات بعدی دیگر در حاشیه گلدن گلوب درباره پیازهای روی همبرگر حرف زدند.

325059_679

کتی و اورلاندو بلوم بعد از آن ماجرا، رابطه عاشقانه‌شان را شروع کردند. در سال ۲۰۱۷ جدا شدند و در سال ۲۰۱۸ آشتی کردند. در ولنتاین گذشته رسماً با هم نامزد شدند و در حال حاضر منتظر تولد نخستین فرزند خود هستند، البته بلوم ستاره ارباب حلقه‌ها از ازدواج سابق خود با میراندا کر، پسری نه ساله به نام فیلیپ دارد.

 

کیتی پری اورلاندو بلوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین