کد خبر: 51852 A

تیلور سوئیفت بله را گفت

تیلور سوئیفت بله را گفت

ایران آرت: تیلور سوئیفت، خواننده مشهور و محبوب ۳۰ ساله همواره در آلبوم‌ها و موزیک ویدئوهای خود، نکات مخفی زیادی برای طرفدارانش می‌گذارد.

آلبوم‌های قبلی تیلور سوئیفت بیشتر در مورد خودش و روابط شخصی‌اش بود؛ اما آلبوم جدید او که Folklore نام دارد و بعد از گذشت یک ماه هنوز هم آلبوم برتر بیلبورد است، در مورد افراد تخیلی و داستان‌های مختلفی است. همچنین، تیلور سوئیفت اذعان داشته که در این آلبوم، نکات مخفی زیادی برای طرفدارانش گذاشته است و از آن‌ها خواسته که به این نکات پی ببرند.

به نقل از سیگاتک، تیلور سوئیفت یک آهنگ ویژه از این آلبوم به نام the lakes را در تاریخ ۷ آگوست منتشر کرد و اعلام کرد، این آهنگ از معدود آهنگ‌های آلبوم Folklore است که در مورد خودش است. در‌نهایت، طرفداران تیلور، طبق معمول مشغول رمز‌گشایی این آهنگ شدند و گفته‌اند، این آهنگ درباره رابطه تیلور سوئیفت و جو آلوین است!

گفته می‌شود، تیلور سوئیفت در این آلبوم یک آهنگ به نام August و یک آهنگ به نام Seven دارد، پس ۷ آگوست باید یک معنی خاصی برای او داشته باشد. همچنین، اولین آهنگ آلبوم تیلور با کلمه I شروع می‌شود و آخرین آهنگ او با کلمه do تمام می‌شود؛ پس این احتمال وجود دارد که تیلور سوئیفت و جو آلوین که بیش از ۴ سال است با هم رابطه دارند، در این تاریخ (سال گذشته میلادی) نامزد یا ازدواج کرده باشند (گفتنی است، عروس برای بله گفتن، I do می‌گوید)!

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین