کد خبر: 51859 A

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی؟/ عکس

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی؟/ عکس

ایران آرت: از دیروز شایعاتی مبنی بر جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از یکدیگر شبکه های مجازی را پر کرده است.

روزیاتو نوشت، ماجرا از این قرار است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند.

پس از این اتفاق  پارسا هم شروع به انتشار متن های غم انگیزی در توییتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شده شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد.

طلاق ریحانه پارسا از مهدی کوشکی



ریحانه پارسا متولد ۱۳۷۷ در تهران است و در هنرستان در رشته ی نمایش تحصیل کرده است. او با نقش آفرینی در سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار به طور رسمی وارد عرصه ی بازیگری شد. پارسا یکی از نقش های اصلی این سریال را برعهده داشت و این تجربه او را به شهرت رساند.

بعد از پایان پخش سریال «پدر»، پارسا شروع به انتشار تصاویری از خود در اینستاگرامش کرد که با ظاهر او در سریال «پدر» بسیار متفاوت بود. این اقدام پارسا با انتقادهای فراوانی رو به رو شد.

پوشش های متفاوت و بعضاً عجیب ریحانه پارسا در مراسم ها همواره سوژه بحث و انتقاد کاربران فضای مجازی بود.

یکی دیگر از حاشیه سازی های پارسا، ژست های عجیب او در نشست خبری فیلم «خوب، بد، جلف ۲» در جشنواره فجر پارسال بود که واکنش های زیادی را به دنبال داشت. این بازیگر جوان به عشوه گری متهم شد.

اسفند سال گذشته، در میانه قرنطینه کرونایی بود که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در اینستاگرام خود خبر از ازدواج شان دادند.

مهدی کوشکی، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه حضور در سریال های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد.

از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

ریحانه پارسا مهدی کوشکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین