کد خبر: 52441 A

امیلیا کلارک در کنار نامزد جدیدش/ عکس

امیلیا کلارک در کنار نامزد جدیدش/ عکس

ایران آرت: در حالی که ستارگان دو سریال بسیار موفق شبی را در لندن در کنار هم گذراندند به نظر می رسد که تاج و تخت به یکدیگر رسیده‌اند. مت اسمیت که در سریال پرطرفدار The Crown نقش شاهزاده فیلیپ را بازی می‌کند یک شب را در رستورانی در لندن با امیلیا کلارک گذراند، بازیگری که در سریال مشهور "بازی تاج و تخت" نقش شاهزاده دنریس تارگرین را بازی می‌کرد و این موضوع باعث شده بسیاری به این باور برسند که یک رابطه عاشقانه جذاب دیگر در حال شکل گرفتن در میان سلبریتی‌های مشهور جهانی است.

به گزارش روزیاتو، این دو که در سال ۲۰۱۵ در فیلم Terminator: Genisys نیز همبازی بودند جمعه شب گذشته شام را در رستوران روسی باب باب ریکارد در لندن خوردند و در تمام مدت می شد لبخند را روی لب های آنان دید. امیلیا کلارک ۳۳ ساله در این دیدار شلوار سفید گشاد و چکمه ‌های قهوه ای پوشیده بود در حالی که فیلیپ اسمیت ۳۷ ساله تی شرت سفید، ژاکت خاکستری و شلوار مشکی به تن داشت.

اسمیت ۹ ماه پیش از لیلی جیمز، بازیگر، جدا شده و قبلاً نیز مدتی با دیزی لو دختر گاوین روزدیل، ستاره موسیقی راک، رابطه داشت. او همچنین مدتی نیز با کارن گیلن رابطه داشت که در دوران حضور در سریال Doctor Who بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ با او همبازی بود.

رابطه عاشقانه جدید امیلیا کلارک

فیلیپ یک سال بعد در جریان فیلمبرداری فیلم های Pride And Prejudice و Zombies با لیلی جیمز آشنا شده و پس از انتشار شایعاتی در مورد رابطه دوستانه نزدیک فیلیپ با کلر فوی که در سریال The Crown نقش ملکه را بازی می کرد رابطه این دو پایان یافت. با مقایسه، امیلیا کلارک که در سال ۲۰۱۵ توسط مجله Esquire به عنوان جذاب ترین زن زنده جهان انتخاب شد، زندگی عاشقانه بسیار کمرنگی داشته است. او به تازگی به رابطه اش با چارلی مک داول، کارگردان و نویسنده و پسر مالکوم مک داول و ماری استین برگن پایان داده است. قبل از آن نیز امیلیا کلارک مدتی با سث مک فارلن خالق انیمیشن کمدی Family Guy در رابطه بود.

امیلیا کلارک مت اسمیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین