کد خبر: 53063 A

دختر مایکل جکسون قربانی آزار جنسی است

دختر مایکل جکسون قربانی آزار جنسی است

ایران آرت: مدتی پیش پاریس هیلتون مدعی شد که در دوران حضور در مدرسه شبانه روزی با سوء رفتار‌هایی بسیار آزاردهنده رو به رو شده است که اثرات مخرب آن هنوز با وی همراهند. اکنون فرزندخوانده مایکل جکسون، پاریس جکسون، این ادعا را تایید کرده است.

پاریس جکسون می‌گوید او نیز مانند پاریس هیلتون درد و رنج‌های زیادی را در دوران مدرسه متحمل شده است.

به گزارش انتخاب، جکسون ۲۲ ساله، چندین پست در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که دچار اختلال استرس پس از حادثه شده است. وی نوشت: "من در کنار پاریس هیلتون و همه بازماندگان چنین حوادثی ایستاده ام. لطفاً برای امضای این دادخواست برای تعطیل کردن این مدرسه و جلوگیری از آزار کودکان، همراه شوید."

جکسون ادامه داد: "به عنوان دختری که تقریباً دو سال از در دوران نوجوانی به" مدرسه شبانه روزی "اصلاح رفتار رفتم و از آن زمان PTSD مبتلا شدم، با پاریس و دیگران ابراز همدردی می‌کنم. دختران دیگری که من تا امروز با آن‌ها دوست هستم و با من به مدرسه شبانه روزی رفته اند، همه علائم مشابه PTSD و کابوس‌ها و مشکلات اعتماد به نفس را دارند. این کودک آزاری است. سکوت را بشکنید."

در مستند هیلتون که ماه گذشته برای اولین بار به نمایش درآمد، او از آزار‌هایی که در مدرسه می‌دید گفت. جایی که به گفته وی، او و همسالانش از آزار جسمی و روحی رنج می‌بردند و به طور منظم قرص‌های مرموز به او داده می‌شد. هنگامی که وی از خوردن آن‌ها امتناع می‌کرد مورد آزار بیشتری قرار می‌گرفتند.

 

پاریس جکسون پاریس هیلتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین