کد خبر: 53113 A

کاهش وزن شدید بازیگر زن ۴۰ ساله/ عکس

کاهش وزن شدید بازیگر زن ۴۰ ساله/ عکس

ایران آرت: ربل ویلسون بازیگر مشهور ۴۰ ساله که بتازگی با جیکوب بوش بیزینسمن میلیونر ۲۹ ساله وارد نامزد شده با انتشار عکس‌های جدیدی از خودش در فضای مجازی تعجب هوادارانش را برانگیخت.

این عکسها نشان میداد که او در دوران قرنطینه با یک رژیم غذایی موفق توانسته  به طور چشمگیری وزن کم کند. گفته میشود او تاکنون با استفاده از رژیم غذایی موسوم به «مایر» Mayr Method نزدیک 20 کیلوگرم کم کند و قصد دارد 10 کیلوگرم دیگر هم تا پایان سال 2020 کم کند. حالا باید منتظر ماند و دید که او هم مثل ادل با کاهش وزن زیاد  بیشتر از این هوادارانش را شگفت زده خواهد کرد یا نه.

به گزارش تابناک باتو، گروش مایر ریشه در فلسفه سنتی دارد و ارزش غذای آگاهانه را تبلیغ می کند. کارشناسان Mayr Method معتقدند که کلید سلامتی و کاهش وزن ایده آل از طریق رژیم غذایی خوب و تمیز است. از این رو ، رژیم غذایی تأکید زیادی بر گنجاندن غذاهایی دارد که "ماساژ" می دهند و هضم را تقویت می‌کنند.

336353_733

برای مبتدیانی که رژیم را دنبال می‌کنند، رژیم مایر با پاکسازی بدن از سموم  کار می‌کند. این کار معمولاً با معرفی اولین شرکت کنندگان به یک رژیم غذایی محدود یا افزودن مکمل هایی است که می توانند بدن را «تمیز» کنند. این کار با کمک ویتامین‌های طبیعی و غذاهای آنتی اکسیدانی انجام می‌شود که به مدیریت سطح pH بدن و تعادل قلیایی کمک می کند بسیار شبیه به رژیم غذایی قلیایی.

 

بازیگر زن ربل ویلسون خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین