کد خبر: 54178 A

جدایی باورنکردنی زوج محبوب سینما/ آنها صاحب دو فرزند هستند

جدایی باورنکردنی زوج محبوب سینما/ آنها صاحب دو فرزند هستند

ایران آرت: الیویا وایلد و جیسون سودیکیس پس از یک دوره‌ نامزدی طولانی و حتی تشکیل خانواده اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده‌اند. پیپل می‌نویسد این بازیگران از ابتدای سال جاری میلادی با توافق یکدیگر به رابطه‌ی خود پایان داده‌اند، در حالی که دارای دو فرزند بودند. 

سودیکیس و وایلد اولین بار در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر قرار گذاشتند و سال بعد نامزد شدند. آن‌ها آخرین بار سپتامبر گذشته در ساحل مالیبو با یکدیگر دیده شده بودند. در آن سفر به نظر نمی‌رسید که آن‌ها فرزندان شش و چهار ساله‌شان را به همراه داشته باشند. نمایندگان این دو تاکنون واکنشی به گزارش پیپل نشان نداده‌اند.

به گزارش ۳۰نما سودیکیس سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با "استیون کولبر" گفته بود: "من در یکی از ضیافت‌های شوی "اس‌ان‌ال" با او آشنا شدم. آن شب با هم دوست شدیم." وایلد نیز در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه با "الور" گفته بود که وقتی اولین بار سودیکیس را دیده به نظرش "بسیار جذاب" رسیده، اما او "حتی شماره مرا نگرفت."

وایلد گفته بود: "در طول شش ماه بعد ما یکدیگر را ملاقات می‌کردیم. [یک شب]، یکی از بهترین دوستانم به سمت او رفت و گفت:‌ "این شماره الیویا است. از آن استفاده کن." این آغاز رابطه‌ی ما بود."

وایلد سال گذشته در مصاحبه با "پیپل" گفته بود که همکاری با سودیکیس در بوک‌اسمارت "عالی" بوده است: "او یکی از بهترین بداهه‌پردازان دنیاست بنابراین می‌دانستم که می‌توانم انتخابش کنم. مثل این است که یک فرفره را می‌چرخاند و اجازه می‌دهد همین‌طور بچرخد."

 

هالیوود سلبریتی الیویا وایلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین