کد خبر: 54182 A

عشق شدید تیلور سوئیفت به نامزد جدیدش

عشق شدید تیلور سوئیفت به نامزد جدیدش

ایران آرت: تیلور سوئیفت، خواننده مطرح و محبوب ۳۰ ساله در مصاحبه جدید خود با مک‌کارتنی درمورد آهنگ Peace و رابطه عاشقانه‌اش با جو آلوین صحبت کرد.

تیلور سوئیفت در این باره اذعان داشت: آهنگ Peace درواقع در زندگی شخصی من ریشه دارد. شما وقتی که با زحمت یک زندگی در بین مردم ایجاد می‌کنید ‌و وقتی عاشق می‌شوید و شخصی را ملاقات می‌کنید؛ همه چیز ترسناک می‌شود. این موقعیت، زمانی ترسناک‌تر می‌شود که کسی که با آن آشنا شده‌اید، یک زندگی نرمال دارد. من بیشتر مواقعی که اضطراب دارم، می‌توانم خودم را کنترل کنم و مانند یک انسان نرمال رفتار می‌کنم. اما زمانی که تعداد زیادی عکس در بیرون است (منظور تیلور، رسانه‌ها هستند) و ممکن است در زندگی شخصی‌مان وقفه بیندازد؛ در این صورت، نمی‌توانم خودم را کنترل کنم. پس من زمانی که می‌دانم قرار است یک تیتر خبری دروغین زده شود، نمی‌توانم زندگی‌ام را کنترل کنم.

وی می‌گوید: رابطه‌ام با جو خوب پیش می‌رود و او با من همدردی می‌کند و مرا می‌فهمد. ما در رابطه‌مان تصمیماتی گرفتیم که باعث شد، زندگی‌مان بیشتر مانند یک زندگی واقعی حس شود و شبیه آن چیزی نباشد که در روزنامه‌ها و اخبار درمورد آن صحبت می‌کنند.

به گزارش سیگاتک زمانی که تمام دنیا به تیلور سوئیفت پشت کرد و به او لقب مار را نسبت دادند؛ تنها کسی که همراه تیلور ماند و از او حمایت کرد، جو آلوین بود. تیلور سوئیفت و جو آلوین حدود ۴ سال است که با یکدیگر رابطه عاشقانه دارند و حتی این امکان وجود دارد که آنها نامزد و یا ازدواج کرده باشند.

 

تیلور سوئیفت
نظرات خوانندگان
  • سام
    پاسخ

    ارزو دارم معلم زبان امریکایی من باشی و به من با عشق زبان انگلیسی بیاموزید نظرت چیست؟؟در برابر هر ارزویی داشته باشی مادی یا معنوی براورده میکنم میتوانی از حالا نماینده بانوان من در ایالات متحده باشی قد بلند ها و باریک ها رو انتخاب کن نظرت چیه؟؟

  • سام
    پاسخ

    نماینده بانوان من در ایالات متحده باشی و با عشق زبان انگلیسی به من بیاموز ایابه من می آموزی زبان انگلیسی ؟؟

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین