کد خبر: 54689 A

دستگیری یک مانکن به خاطر عکس‌های جنجالی‌اش

دستگیری یک مانکن به خاطر عکس‌های جنجالی‌اش

ایران آرت: بر اساس گزارش‌ها، یک مدل مصری در پی عکسبرداری در نکروپلیس باستان در سقاره، در مصر دستگیر شده است.

روزنامه محلی الاخبار الیوم، به نقل از منابع امنیتی گزارش داده است که سلما الشیمی و عکاس او از سوی اداره تحقیقات گردشگری مصر بازداشت شده‌اند.

این روزنامه وابسته به دولت، گزارش داد که این تحقیق‌ها‌ با ارسال یک شکایت از سوی یک وکیل به دادستان کل، آغاز شده است. گفته می‌شود این وکیل، خانم الشیمی را متهم کرده است که با پوشیدن لباسی به سبک فارونیک، به میراث فرهنگی مصر بی‌احترامی کرده است.

67947591_491250984971001_5977428521260154880_o(1)

روزنامه الاهرام نیز گزارش داده است دوشنبه گذشته مصطفی الوزیری، دبیرکل شورای عالی آثار باستانی، آغاز تحقیق‌ها را اعلام کرد.

به نوشته ایندیپندنت در تصاویر ارسال شده به اینستاگرام خانم الشیمی، جایی که او بیش از ۵۶ هزار فالوئر دارد، می‌توان مشاهده کرد که وی لباسی سفید با کمربند، گردنبند و سربند به سبک مصریان باستان پوشیده است. برخی از این عکس‌ها او را ایستاده در کنار هرم زوسر که ۲۷ قرن پیش از میلاد ساخته شده است، نشان می‌دهد.

در سال ۲۰۱۸، مصر، قانون جرایم اینترنتی را به تصویب رساند که به دولت اختیار کامل برای سانسور اینترنت و نظارت بر ارتباطات می‌دهد. در این قانون، مجازات‌ حبس حداقل دو ساله و جریمه نقدی تا ۳۰۰ هزار پوند مصری، در نظر گرفته شده است.

 

مدل مانکن سلمی الشمی سلما الشیمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین