کد خبر: 54736 A

حاشیه جدید از مثلث جاستین بیبر، سلنا و هیلی

حاشیه جدید از مثلث جاستین بیبر، سلنا و هیلی

ایران آرت: جاستین بیبر از یکی از هواداران سلنا گومز که خواسته بود تا در شبکه‌های اجتماعی به همسرش هایلی بیبر حمله کنند، انتقاد کرد.

این خواننده به اینستاگرام رفت و از اقدامات زنی ناشناس انتقاد کرد و گفت: من فقط می‌خواستم این را به اشتراک بگذارم تا مردم ببینند ما روزانه با چه چیزهایی روبرو هستیم.

در ویدئوی این زن که جاستین نیز آن را منتشر کرد، او به فالورهای خودش می‌گوید که پنجشنبه  لایو پرسش و پاسخ هیلی و جاستین را فحش باران کنند. این زن مردم را تشویق کرد تا درباره "جلنا" و  اینکه "سلنا بهتر است" اظهارنظر کنند.

جاستین در این باره گفت: "بسیار سخته که می‌بینم یکسری افراد بقیه را جمع می‌کنند تا  به شخصی که در دنیا بیشتر از همه دوستش دارم، قلدری کنند. این درست نیست."

به نقل از فرامدیا هایلی هم در استوری به سخنان این زن اشاره کرد و گفت: من معمولاً ساکت می‌مانم و این موارد را تأیید نمی‌کنم زیرا باید از خودم و ذهنیت خودم محافظت کنم. اما این واقعاً به درجه‌ای از خشم و نفرت رسیده است که به طرز تکان‌دهنده‌ای ناسالم و غم انگیز است. من هرگز آرزو نمی‌کنم که با کسی چنین رفتاری شود و هرگز این نوع رفتار نفرت انگیز را تأیید نمی‌کنم."

 

سلنا گومز جاستین بیبر هایلی بالدوین
نظرات خوانندگان
  • زهرا مروت
    پاسخ

    <b>اصلاً سلنا و جاستین بهم نمیخوره جاستین داغونه سلنا ساده و خانومه و صدالبته هایلی مناسبترین گزینه واسه جاستینه چون شرایط ازدواج باهاشو داره و مرد پسند تره و یه آدم خوب یا معروف و محبوب نیست یه همسر ایده آله امیدوارم باشناختی که از مردا دارین منظورمودرک کرده باشین .</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین