کد خبر: 54883 A

شیا لابوف به آزار جنسی متهم شد

شیا لابوف به آزار جنسی متهم شد

ایران آرت: اف‌کی‌ای‌ تویگز خواننده و آهنگساز آمریکایی، شیا لابوف را به آزار جنسی و تحمیل آسیب عاطفی متهم کرد. این خواننده که دوست سابق لابوف بوده، در لس‌آنجلس از این بازیگر شکایت کرده است. 

در متن این دادخواست که به دست "ورایتی" رسیده آمده است: "شیا لابوف به زنان آسیب می‌زند. از آن‌ها استفاده و سوءاستفاده‌ی جسمی و روانی می‌کند. او خطرناک است." در بخشی از این دادخواهی می‌آید که لابوف یکبار خواننده را می‌گیرد و به یک خودرو می‌کوبد و سعی می‌کند او را خفه کند، و حتی یکبار دیگر به روی خواننده اسلحه کشیده و به او گفته پیش‌تر سگ‌های آواره را می‌کشته، بنابراین می‌تواند آدمکش بودن را هم تمرین کند. لابوف تا این لحظه به این اتهامات واکنش نشان نداده است.

در بخش دیگری از دادخواست می‌آید: "لابوف تا مدت‌ها سعی داشت به عنوان یک "هنرمند آزاداندیش و عجیب عذری برای رفتارهای سزاوار سرزنش خود پیدا کند. هرچند سابقه‌ی رفتارهای خشونت‌آمیز او مستند است، بسیاری از رسانه‌ها با لابوف به عنوان یک هویت بی‌خطر و شوخ رفتار می‌کنند، و به همین علت او در تکرار چرخه‌ی بدرفتاری با زنان در طول سالیان گذشته موفق بوده. استثمار و حمله به زن مسئله‌ی مضحکی نیست."

به گزارش ۳۰نما در این دادخواست ادعا شده است که "اف‌کی‌ای تویگز" با نام واقعی "تالیا بارنت" برای کمک به زنان دیگر از دوست پسر سابقش شکایت کرده است نه به دلایل مالی. این خواننده پس از پایان فیلمبرداری "پسر عزیز" (Honey Boy) با لابوف وارد یک رابطه‌ی پرآشوب شد.

"برایان فریدمن" وکیل مدعی می‌گوید او و موکلش سعی کرده‌اند این مسئله را به شکل خصوصی حل کنند "به شرطی که آقای لابوف بپذیرند دوره‌ی جدی و مداوم روان‌درمانی را بگذرانند." این وکیل با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: "با توجه به اینکه ایشان با دریافت مساعدت لازم موافقت نکردند، خانم بارنت این شکایت را تنظیم کردند تا لابوف به شکلی مشابه به دیگران آسیب وارد نسازد."

fka-twigs-shia-1

در بخش دیگری از دادخواست آمده است: "به عبارت ساده، بی‌اعتنایی لابوف به سلامت و امنیت شرکای زندگی‌اش او را به خطری برای زنان در هر موقعیتی تبدیل می‌کند."

وکیل بارنت می‌نویسد لابوف تهدید کرده است که خواننده را با ارسال پیام‌های متنی و اطلاعات دیگر شرم‌زده کند "[به این امید که] تالیا را از انجام اقدامات بیشتر بازدارد. تاکتیک‌های ایجاد رعب و وحشت لابوف جواب نمی‌دهد. او دیگر هیچ نفوذی روی تالیا ندارد."

 

شیا لابوف آزار جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین