کد خبر: 55205 A

برد پیت و دو مهمان ویژه‌اش در کریسمس

برد پیت و دو مهمان ویژه‌اش در کریسمس

ایران آرت: برد پیت برای کریسمس در خانه خواهد بود. با سه فرزندش البته!

برد پیت تعطیلات را با دخترش شیلو و دوقلوهایش ناکس و ویوین سپری خواهد کرد  هنوز جدال سخت حضانت بچه ها با آنجلینا جولی در جریان است.

با این حال، طبق گزارش Us Weekly که این خبر را گزارش کرده است، این دیدار به روز کریسمس محدود خواهد شد. "آنها می توانند شب کریسمس را با او بگذرانند. قبلاً در مورد گذراندن تعطیلات به عنوان یک خانواده در اوایل امسال برنامه ریزی شده بود ، اما برنامه ها تغییر کرده است."

این منبع می‌افزاید: "برد و آنجلینا به همان اندازه مسئول این درام بی پایان هستند.متأسفانه، فرزندان آنها آسیب می‌بینند."

شرایط اسفناک فرزندان آنجلینا جولی و براد پیت / جولی در حق فرزندانش چه کرد؟

به نقل از فرامدیا امسال ویروس کرونا باعث از بین رفتن محبوبیت جهانی آنجلینا جولی شد. منبع Us Weekly او را در نتیجه ” more prickly ” توصیف کرد و خاطرنشان کرد ، "او می خواست کارهای بشردوستانه فراتر از ایالات متحده انجام دهد اما برای بردن بچه ها از این شهر به اجازه برد نیاز دارد".

پیت ۵۷ ساله و جولی ۴۵ ساله در آوریل ۲۰۱۹ قانوناً مجرد اعلام شده اند اما همچنان درگیری  دارند. (جولی در سپتامبر ۲۰۱۶ درخواست طلاق از پیت را ارائه داد.)

جدای از شیلو ، ۱۴ ساله و دوقلوها ، ۱۲ ساله ، جدال حضانت بر پاکس ۱۷ ساله و زاهارا ۱۵ ساله تأثیر می گذارد. مادوکس ، در سن ۱۹ سالگی و سن قانونی است.

تابستان امسال ، جولی تلاش کرد تا قاضی خصوصی در جریان پرونده طلاق Ouderkirk برکنار شود ، زیرا او ادعا می کرد که بسیار به وکلای پیت نزدیک است. تیم پیت در پاسخ به اسناد دادگاه نشان داد که  Ouderkirk ، که مراسم عروسی این زوج را در سال ۲۰۱۴ برگزار کرد ، همه طرفین را از این درگیری آگاه کرده بود.

یکی از آشنایان این زوج در ماه آگوست به The Post گفت: "هر چه این کار را طولانی تر انجام شود ، آسیب بیشتری به بچه ها وارد می شود.این یک بازی است که جولی انجام می دهد. او هنوز بیشتر از برد پیت بچه ها را در اختیار دارد و تلاش می کند تا آنجا که ممکن است آن را حفظ کند."

آنجلینا جولی برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین