کد خبر: 55460 A

افشای رابطه هری استایلز باخانم کارگردان ۳۶ ساله/ عکس

افشای رابطه هری استایلز باخانم کارگردان ۳۶ ساله/ عکس

ایران آرت: الیویا وایلد که اخیراً به رابطه‌ی خود با "جیسون سودیکیس" پایان داد، به تازگی در یک مراسم ازدواج دست در دست هری استایلز دیده شده است.

استایلز ۲۶ ساله، آخر هفته‌ی گذشته وایلد ۳۶ ساله را به مراسم ازدواج ایجینتش در مونتسیدو کالیفرنیا برده و در آنجا رابطه‌ رمانتیک خود با این بازیگر زن و کارگردان را علنی کرده است. استایلز که هفته‌ گذشته موزیک ویدیوی "با مردم مهربان باش" با بازی "فیبی والر بریج" را منتشر کرد، یک رب سفید به تن دارد در حالی که با "گلن کریستانسن" عروس و "جفری ازاف" داماد گفتگو می‌کند. در تصاویر بعدی عروس و داماد در یک خودروی قدیمی رهسپار می‌شوند.

به گزارش 30نما، وایلد و استایلز ممکن است در حین فیلمبرداری فیلم "نگران نباش عزیزم" که یک تریلر روانشناسانه با بازی استایلز، "فلورنس پیو" و "کریس پاین" است رابطه‌ی رمانتیک خود را آغاز کرده باشند. وایلد که نقش کوتاهی هم در "نگران نباش عزیزم" بازی کرده پیش‌تر در مصاحبه با "ووگ" گفته بود که پس از تماشای بازی استایلز در "دانکرک" او را انتخاب کرده است. این کارگردان که سابقه‌ بازی در سریال "هوس" را دارد، با این حال، اخیراً فاش کرد که "شایا لابوف" را پس از سر زدن رفتارهای زننده اخراج و استایلز را جانشینش کرده است.

olivia-wilde-harry-styles-9

وایلد از سودیکیس ۴۵ ساله صاحب دو فرزند شد. آن‌ها پس از جدایی هم چندین بار در کنار یکدیگر دیده شده‌اند و به نظر می‌رسد که هنوز رابطه‌ی خوبی با هم دارند.


olivia-wilde-harry-styles-8

هری استایلز الیویا وایلد جیسون سودیکیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین