کد خبر: 55824 A

ببینید: لیدی گاگا آماده برای مراسم تحلیف/ امروز روز صلح است

ببینید: لیدی گاگا آماده برای مراسم تحلیف/ امروز روز صلح است

ایران آرت: لیدی گاگا هنگام ورود به دی سی قبل از تحلیف جو بایدن این روز را روز صلح نامید.

لیدی گاگا با عشق و نور پیشرو است. ستاره پاپ "ببار بر من" پیش از آغاز مراسم تحلیف جو بایدن در روز چهارشنبه، ۲۰ ژانویه رسماً به پایتخت آمریکا در واشنگتن دی سی آمده است.

در این صورت او بیش از این است که فقط آواز بخواند از صدای خود استفاده می‌کند. روز سه شنبه ، ۱۹ ژانویه ، در اینستاگرام ،  پیامی قدرتمند درباره امیدواری و مثبت بودن را با میلیون ها نفر فالوورش به اشتراک گذاشت

به نقل از سیگاتک، لیدی گاگا در کپشن اینطور نوشت: "دعا می‌کنم فردا برای همه آمریکایی‌ها روز صلح باشد. روزی برای عشق، نه نفرت. روزی برای پذیرش، نه ترس. روزی برای دیدن شادی آینده ما به عنوان یک کشور است. رویایی بدون خشونت، رویایی که امنیت روح ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. عشق، از کاپیتول."

لیدی گاگا برای بازدیدش، تیپ کاملا سفید، کت و شلوار دوختی را که با کت شنل مانند ست کرده بود، پوشیده بود.  پوشیدن لباس سر تا پا سفید این خواننده نیز مانند لباسی بود که کاملا هریس در طول پیروزی تاریخ‌ساز خود به عنوان معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده پوشیده بود.

در مراسم تحلیف ۲۰۲۱ که فردا برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد پروتکل‌های ایمنی بیشتری اجرا شده است. انتظار می‌رود در کنار لیدی گاگا، جنیفر لوپز، جان لجند و بسیاری دیگر از هنرمندان در این مراسم ویژه شرکت کنند.

لیدی گاگا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین