کد خبر: 56069 A

خواننده‌ای که هرگز آرایش نمی‌کند/ عکس

خواننده‌ای که هرگز آرایش نمی‌کند/ عکس

ایران آرت: ستاره‌ها همیشه سعی می‌کنند بدون آرایش از خانه بیرون نیایند شکار این لحظه‌ها برای عکاسی بسیار پر هیجان برای کسانی است که می‌خواهند ستاره مورد علاقه خود را بدون آرایش ببینند.

اما در ماه می امسال الیشیا کیز خواننده مشهور آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای توقف در برآورده کردن انتظارات اجتماعی و نشان دادن چهره اصلی اش، دیگر از لوازم آرایش استفاده نمی‌کند. الیشیا در بخشی از صحبت هایش نوشته بود:"من احساس می‌کنم بیش از همیشه احساس قدرت، آزادی و حتی زیبایی دارم."

من از خدا می‌خواهم که این یک انقلاب باشد. چرا که من نمی‌خواهم همه چیز را بپوشانم، نه صورتم را، نه ذهنم را، نه روحم، نه افکارم، نه رویاهایم و نه تلاش هایم و نه احساساتم. هیچی!"

پرشین وی نوشت اگر فکر می‌کنید او برای شرکت در مراسم پر زرق و برقی مانند VMA، استثنا قائل شد، اشتباه می‌کنید. چرا که الیشیا کیز با صورت کاملا طبیعی و بدون حتی ذره‌ای لوازم آرایش در مراس  شرکت کرد و او هنگام قرار گرفتن روی سن برای اهدای جایزه بهترین موزیک ویدئو نیز چهره اش را تغییر نداد و به مناسبت ۵۳امین سالگرد سخنرانی "من رویایی دارم" مارتین لوتر کینگ، یک شعر دکلمه کرد.

چهره خواننده مشهور زن در مراسم VMA بدون ذره ای آرایش

البته او خاطر نشان کرد که با وجود آنکه او چهره بدون آرایش را انتخاب کرده، بدین معنی نیست که او برضد استفاده از لوازم آرایش است.

خواننده خواننده زن آلیشیا کیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین