کد خبر: 56127 A

صف‌آرایی خانم بازیگر و دخترش علیه واکسن کرونا

صف‌آرایی خانم بازیگر و دخترش علیه واکسن کرونا

ایران آرت: اولیویا نیوتن جان می‌گوید با وجود آنکه در کالیفرنیا واجد شرایط برای دریافت واکسن کروناست، اما برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد.

اولیویا نیوتن جان طی مصاحبه‌ای که دخترش نیز همراه او بود، گفت: با این وجود که در کالیفرنیا واجد شرایط دریافت واکسن هستم، اما برنامه‌ای برای استفاده از آن ندارم و از آن استفاده نمی‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «گریس» به خاطر دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان و از آنجا که بالای ۶۵ سال سن دارد، می‌تواند واکسن دریافت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان نیوتن جان دلیل این تصمیم خود را اعلام نمی‌کند؛ اما دخترش کلویی لاتانزی ۳۵ ساله نظرات عجیب و غریبی را در مورد واکسن کرونا به میان آورد. این خواننده که هیچگونه صلاحیت پزشکی ندارد، برای صحبت‌های خود هیچ سند و مدرکی را ارائه نکرد. او می‌گوید تحقیقاتی که خودش انجام داده به او ثابت کرده که واکسن‌ها بی خطر نیستند. این در حالی است که ماه گذشته هم او اظهارات غیر علمی را منتشر کرده بود و در پستی که اکنون حذف شده، مدعی شد استفاده از ماسک‌ها باعث مشکلاتی در سلامتی خواهد شد.

گفتنی است روز شنبه بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون ایالات متحده در لس آنجلس در پی تجمع اعتراضی گروهی از مخالفان به شیوه ایمن شدن افراد در مقابل ویروس کرونا از طریق تزریق واکسن «کووید-۱۹»، به طور موقت تعطیل شد

 

بازیگر زن خانم بازیگر اولیویا نیوتن جان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین