کد خبر: 56286 A

خانم بازیگر با جو بایدن چپ افتاد

خانم بازیگر با جو بایدن چپ افتاد

ایران آرت: سوزان ساراندن جو بایدن و دمکرات‌ها را به در مورد پرداخت مرحله سوم بسته‌های حمایتی به استعمال روش "جلب و تغییر" متهم کرد. او پنجشنبه ۴ فوریه در صفحه‌ی توییترش نوشت: "چک‌های ۲ هزار دلاری که وعده داده بودید چه شدند؟"

ساراندن می‌نویسد: "بقای [برخی] به تفاوت میان بسته‌های ۱۴۰۰ و ۲ هزار دلاری بستگی دارد. اگر رأی‌دهندگان احساس کنند که دمکرات‌ها از روش [فریب] "جلب و تغییر" استفاده کرده‌اند، تعجب نکنید وقتی در انتخابات سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ شرکت نمی‌کنند."

بازیگر فیلم "تلما و لوییز" (Thelma & Louise) از وعده‌ پرداخت بسته‌های حمایتی ۲ هزار دلاری توط بایدن در کارزار تبلیغاتی انتخابات ۲۰۲۰ می‌گوید که قرار بود در حین پاندمی کمکی به مردم آمریکا کند. در حال حاضر قرار است ۱۴۰۰ دلار به افرادی با درآمد سالیانه ۵۰ هزار دلاری و ۲۸۰۰ دلار به زوج‌هایی با درآمد سالانه ۱۰۰ هزار دلاری پرداخت شود.

به گزارش 30نما ساراندن در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا از حامیان سناتور "برنی سندرز" بود و پس از آنکه در مصاحبه با MSNBC گفت که او و دیگر حامیان سندرز ممکن است از "هیلاری کلینتون" به عنوان نامزد حزب دمکرات پشتیبانی نکنند، با انتقادات زیادی مواجه شد.

یک سال بعد، ساراندن بار دیگر از "هیلاری کلینتون" انتقاد کرد  گفت: "معتقد بودم که او بسیار، بسیار خطرناک است. [اگر او رئیس جمهور می‌شد] هنوز در حال جنگ بودیم و هنوز در حال فرکینگ."

 

بازیگر زن سوزان ساراندون خانم بازیگر جو بایدن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین