کد خبر: 56562 A

واکنش خانم بازیگر به حاشیه‌ها/ به خاطر پول ازدواج نکردم

واکنش خانم بازیگر به حاشیه‌ها/ به خاطر پول ازدواج نکردم

ایران آرت: سلما هایک به اظهارات کسانی که می‌گویند او به خاطر پول با همسرش، فرانسوا هنری پینال، ازدواج کرده است، پاسخ داد.

آقای پینال، مدیرعامل گروه مجلل مد کرینگ و مالک شرکت‌هایی نظیر گوچی، سن لورن، توتگا ونتا، بالنسیاگا و الکساندر مک‌کوئین است. او همچنین رئیس شرکت سرمایه‌گذاری آرتمیس گروپ است که علاوه بر سرمایه‌گذاری در کرینگ، در مزایده خانه کریستیز، پوشاک ورزشی پوما و پوشاک گیامباتیستا والی هم سهام دارد.

به نقل از ایندیپندنت خانم هایک در برنامه این هفته پادکست "کارشناس روی مبل" با دکس شپرد، هنگام صحبت در این‌باره گفت که چگونه همسرش او را "به انسان خیلی بهتری" تبدیل کرده است.

آقای شپرد در اینجا میان کلام او پرید و گفت: "ممکن است اینجا خیلی سریع چیزی درباره همسرت بگویم؟ چه آدم عالی، خوش‌برخورد، سخاوتمند و خوش‌مشربی است. او خیلی هم جذاب است." او ادامه داد: "باید صادقانه بگویم که نمی‌دانستم او چه کسی است؛ فقط شنیدم یا شاید جایی خواندم که تو با فرد خیلی ثروتمندی ازدواج کرده‌ای و شاید این ازدواج به خاطر ثروتش بوده است."

خانم هایک تایید کرد که از این شایعه مطلع است و پاسخ داد: "تازه نکته این است که از روی عکس‌ها نمی‌شود واقعا جادوی درون او را حدس زد. او مرا به انسان خیلی بهتری تبدیل کرده و باعث شده به نحوی خیلی خوب و سلامت، رشد و تکامل یابم."

NINTCHDBPICT000581553666-1

این بازیگر ادامه داد: "و می‌دانی! وقتی با او ازدواج کردم، همه می‌گفتند: "ازدواجی صوری است و سلما به خاطر پولش با او ازدواج کرده" و من با خود گفتم هر چه می‌خواهید فکر کنید هرزه‌ها. ما اکنون ۱۵ سال است که با هم هستیم و عشق ما قوی‌تر از همیشه است. این شایعات و اظهارات دیگر به من برنمی‌خورد و برایم مهم نیست دیگران چه فکر می‌کنند."

خانم هایک در ادامه از "تبعیض علیه مردان ثروتمند" صحبت کرد.

او گفت: "همه بلافاصله فکر می‌کنند چون فردی ثروتمند است پس نباید انسان خوبی باشد؛ احتمالا انسانی مادی‌گرا است که هیچ ارزشی در زندگی خود ندارد؛ شاید حتی  آدم خرفتی باشد یا سزاوار داشتن این همه ثروت نباشد؛ یا این که در هر حال کسی که ثروتمند است، حتما کاری اشتباه انجام داده است."

وی تاکید کرد: "تمام این پیش‌داوری‌ها وجود دارد و اتفاقا، من تمام آن‌ها را شنیده‌ام."

خانم هایک و آقای پینال در فوریه ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند.

 

ازدواج بازیگر زن سلما هایک خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین