کد خبر: 56981 A

نامزدی علی انصاریان با خانم بازیگر صحت دارد؟/ عکسها

نامزدی علی انصاریان با خانم بازیگر صحت دارد؟/ عکسها

ایران آرت: ادعای یک خانم بازیگر درباره ی نامزدی اش با مرحوم علی انصاریان با واکنش خانواده ی انصاریان رو به رو شد.

روزیاتو نوشت در حسابی اینستاگرامی منتسب به خانم بازیگری به نام آسیه اسدزاده متنی عاشقانه منتشر شد که در آن ادعا شده بود وی به مدت ۵ سال با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است، فوتبالیست سابق که چندی قبل بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. این ادعا در حالی مطرح شده که مرحوم انصاریان هرگز صحبتی از ازدواج خود به میان نیاورده بود.

در این متن از زبان آسیه اسدزاده و خطاب به مرحوم علی انصاریان آمده است:

«به مو میرسه ولی… ولی این بار پاره شد.

عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه… تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.آخرین بوسه، آخرین نگاه، آخرین کلام، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی‌خوام. از ته قلبم از خدا می‌خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم) ممنونم که لحظه‌های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.

خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.»

هنوز چند ساعتی از انتشار این متن در فضای مجازی نگذشته بود که این ادعا با واکنش شدید مجید قریشی، پسرخاله ی مرحوم علی انصاریان رو به رو شد.

قریشی در چند استوری در اینستاگرام خود این ادعا را به شدت تکذیب کرد.

این ادعا حتی واکنش جواد کاظمیان، دوست و همبازی سابق مرحوم انصاریان را هم به دنبال داشت و او هم در اینستاگرام خود با انتشار متنی این ادعا را رد کرد.

آسیه اسدزاده خود تاکنون هیچ واکنش رسمی نسبت به متنی که منتسب به وی منتشر شده نداشته است.

آسیه اسدزاده کیست

درباره ی زندگی آسیه اسدزاده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

او خواهر شهرام اسدزاده کارگردان سینما است و تاکنون در دو فیلم برادر خود به نام های «طاقباز» و «گواهی امضا» نقش آفرینی کرده است.

ازدواج علی انصاریان آسیه اسدزاده
نظرات خوانندگان
  • امیر
    پاسخ

    . لابد یه چیزیی بینشون بوده .
    جواد هم خیلی جواد شده

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین