کد خبر: 56997 A

حجامت ۵ میلیونی ستاره سینما/ عکس

حجامت ۵ میلیونی ستاره سینما/ عکس

این عکس تا کنون توسط بیش از ۵ میلیون نفر در صفحه اینستاگرام راک لایک شده است.

ایران آرت: دوئین جانسون، ملقب به راک، به طور مرتب برنامه‌های تمرینات و تغذیه خود را به اشتراک می‌گذارد و اخیراً نیز شدت تمرین و رژیم غذایی خود را بیشتر کرده است. راک در یک عکس اینستاگرامی که اخیر منتشر شده توجه بسیاری را به خود جلب کرده است چرا که روی کمر خود علائمی از کبودی‌های مدور دایره‌ای قرمز رنگ داشت.

حجامت روشی برای درمان درد پس از ورزش است که با قرار دادن یک فنجان شیشه‌ای روی پوست، ایجاد خلا می‌کند و بافت پوست را بیرون می‌کشد. با خنک شدن لیوان، پوست منقبض می‌شود و جریان خون را تشویق می‌کند.

جانسون اولین چهره مشهوری نیست که حجامت را به عنوان نوعی روش تسکین درد ورزشی تجربه می‌کند. مایکل فلپس، شناگر مشهور نیز، در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶، این روش معالجه را امتحان کرد.

01


به گزارش انتخاب جانسون پس از ترک فوتبال آمریکایی، در سال ۱۹۹۶ در چند مسابقه فدراسیون کشتی دبلیو دبلیو اف حاضر شد و قراردادی را امضا کرد. پس از آن تصمیم گرفت کشتی کج را به صورت جدی و حرفه‌ای دنبال کند. همه خانواده جانسون کشتی‌کج کار بودند از جمله پدر و پدر بزرگ و دایی‌هایش و عموهایش. پسر عموی او که کشتی گیر بزرگی است رومن رینز نام دارد.

او در سال ۲۰۰۱ در اولین فیلم خود باعنوان بازگشت مومیایی ظاهر شد و موفقیت او در این فیلم باعث شد تا دومین فیلم خود یعنی عقرب شاه را بازی کند. جانسون به خاطر دریافت دستمزد ۵/۵ میلیون دلاری برای حضور در این فیلم، رکورد بالاترین دستمزد برای اولین حضور در یک فیلم را شکست و این رکورد در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت رسید. فیلم‌های معروف او عبارت اند از: هرکول، سن آندریاس، سریع و خشمگین ۸، اطلاعات مرکزی، گارد ساحلی و سریع و خشمگین: هابز و شاو.

گفتنی است جانسون با دریافت ۶۴/۵ میلیون دلار دستمزد در سال ۲۰۱۶ از سوی مجله فوربز گران‌ترین بازیگر جهان شناخته می‌شود. مجموع فروش گیشه تمام فیلم‌های او تقریباً ۹ میلیارد دلار برآورد شده که متوسط فروش هر فیلم اخیرش از سال ۲۰۱۵ تا کنون به ۶۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

 

دواین جانسون راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین