کد خبر: 57888 A

جکی چان پسرش را از ارث محروم کرد

جکی چان پسرش را از ارث محروم کرد

ایران آرت: جکی‌چان یکی از پردرآمدترین ستاره های جهان به حساب می‌آید و هنوز هم علیرغم رسیدن به "67" سالگی یکی از پردرآمدترین‌ها است؛ به گزارش فوربس، ثروت او در بازه زمانی ژوئن 2019 تا ژوئن 2020، چهل میلیون دلار برآورد شده‌است.

به گزارش سایت "ساکشی" جکی چان سالها پیش گفت که تصمیم گرفته تمام دارایی خود را به مؤسسات خیریه اهدا کند و به پسرش جیسی ثروتی به جای نخواهد گذاشت. ثروت جکی چان امروز 350 میلیون دلار برآورد می‌شود.

جیسی بازیگر و نوازنده تنها پسر جکی چان و همسرش جوآن‌لین است که در سال 1982 ازدواج کردند.

به نقل از تابناک باتو، در سال 2014 جیسی به اتهام مصرف مواد مخدر دستگیر شد و جکی چان به نمایندگی از پسرش از طرفداران خود عذرخواهی کرد و نوشت: پسرم عبرت و یک هشدار برای جوانان درباره مصرف مواد مخدر است.

وی اعتراف کرد: من در تحصیل و تربیت پسرم ناکام ماندم و باید مسئولیت را بر عهده بگیرم. وی در پایان گفت: من و جیسی سر تعظیم فرود می‌آوریم و عمیقا از جامعه و افکار عمومی عذرخواهی می‌کنیم.

جکی چان پس از آزادی پسرش از زندان، موهای او را کوتاه کرد

جیسی تنها پسر جکی‌ پس از گذراندن دوره محکومیت و آزادی از زندان تصویری از پدرش را که در حال کوتاه کردن موهای او بود در پیجش منتشر و با انتشار آن به ترک مواد مخدر اشاره کرد.

377397_148

جیسی مواد را ترک کرد، اما جکی چان از تصمیمش بازنگشت.

اگرچه جیسی بعد از ترک مواد، به آینده و بازیگری می‌اندیشد، اما جکی چان تصمیم خود را تغییر نداده و  جیسی همچنان از ارث محروم است، او تمام "350 میلیون" دلار خود را به امور خیریه اهدا خواهد کرد، او درباره تصمیم بحث برانگیز خود گفت: اگر پسرم قادر به کسب درآمد باشد، پس از مرگ من خودش پول در می آورد و اگر نه، فقط پول من را هدر خواهد داد.

جکی چان بزرگترین حسرت زندگی‌اش به عنوان پدر را افشا کرد؛ او می‌گوید همیشه با خودم می‌گویم چرا وقتی جیسی نوجوان بود برای رفتن او به ارتش اصرار نکردم اگر او با ارتش ملحق میشد، شخصیتش پرورش می‌یافت و صلاحیت خدمت به مردم را پیدا می‌کرد.

جکی چان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین