کد خبر: 58108 A

دیدار عاشقانه جنیفر لوپز و بن افلک/ عکس

دیدار عاشقانه جنیفر لوپز و بن افلک/ عکس

ایران آرت: بعد از جدایی لوپز از الکس رودریگز ۴۵ ساله و پس از شایعات مطرح شده درباره ارتباط مجدد جنیفر لوپز و بن افلک تصاویری از دیدار این دو نفر با هم منتشر شد.

افلک در خانه لوپز در منطقه بل ایر دیده شده و گفته می‌شود این دو در هفته گذشته چندین بار با هم بوده‌اند. اما نزدیکان این دو مدعی هستند افلک و لوپز که بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ با هم نامزد بودند تنها دوستان نزدیک هم هستند و رابطه اخیر آن ها چیزی فراتر از این نیست. این ادعاها در حالی است که تصاویر بن افلک در راه خانه جنیفر لوپز، شایعاتی را در مورد بازگشت احتمالی این دو ستاره هالیوودی به همدیگر مطرح کرده است.

این تصاویر که توسط مجله Page Six منتشر شده، بن افلک را در روز پنج شنبه در حال رفتن به خانه لوپز در کالیفرنیا در طی روز نشان می دهد، جایی که وی ساعت ها می ماند. او در این سفر سوار یک خودرو شاسی بلند Escalade سفید رنگ می شود که ظاهراً متعلق به جنیفر لوپز است و سپس راننده او را به عمارت نامزد سابق که فاصله زیادی با خانه خود او ندارد می برد.

سپس تصاویری از افلک در حال پیاده شدن افلک از خودرو و حلقه زدن تیم امنیتی جنیفر لوپز دور او دیده می شود. بازیگر فیلم Gone Girl در این تصاویر یک تی شرت مارک بوستون خاکستری رنگ و شلوار جین به تن دارد. او همچنین در هنگام پیاده شدن از خودرو جنیفر لوپز، یک کوله پشتی سبز رنگ نظامی و یک بطری نوشابه Coke Zero در دست دارد.



بن افلک جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین