کد خبر: 58387 A

رفتار عجیب خانم بازیگر پس از محجبه شدن دوباره/ عکس

رفتار عجیب خانم بازیگر پس از محجبه شدن دوباره/ عکس

ایران آرت: حلا شیحه بازیگر و چهره هنری مصر که چندی پیش با کشف حجاب جنجالی شده بود و خبر کشف حجاب او بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، دوباره با یک چرخش قابل تامل نسبت به مواضع قبلی اش، محجبه شده و تعجب کاربران و مردم مصر را برانگیخته است.

او چندی پیش از همسر کانادایی و مسلمان خود جدا شد و کشف حجاب کرد، اما حالا پس از ازدواج با یک سخنران مذهبی به نام معز مسعود دوباره محجبه شده و در اینستاگرام پست‌های مذهبی به اشتراک می‌گذارد.
 

1

عکس کشف حجاب او که چندسال پیش بازتاب گسترده‌ای داشت


به گزارش تابناک باتو، او در طی چند روز گذشته عکس پیج اینستاگرامی خود را تغییر داده و یک عکس با حجاب را جایگزین کرده‌است، او که تا چندی پیش از فعالیت‌های و کارهای هنری‌اس پست می‌گذاشت، حالا به انتشار پست‌های دعا و مذهبی می‌پردازد و عکس‌های تک‌نفره خود را حذف کرده‌است. او برای همکاران خود که به کرونا مبتلا شده‌اند دعای خیر کرده‌است. نکته قابل تامل در عکس های محجبه و جدید او در این است که بخشی از موهای او در حجاب جدید مشخص است و مثل عکس‌های قدیمی‌اش سفت و سخت نیست. 

4

لحظاتی با قرآن 


4
 پست جدید او که برای همکاران مبتلا به کرونا دعا کرده‌است،... در این پست جمله‌ها و نحوه استفاده از آنها هم قابل تامل است، مثلا جمله‌ای را هشت بار تکرار کرده، یا جمله (خدایا شفا بده) را سه بار پشت سر هم تکرار کرده و الف در حرف ندا (یا) را تا ده بار امتداد داده‌ است... 


5

حجاب قبلی او سفت و سخت‌تر و حجاب جدیدش بازتر است، این رفتارهای عجیب مصری‌ها را متعجب کرده‌است

 

حجاب بازیگر زن خانم بازیگر حلا شیحه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین