کد خبر: 58691 A

واکنش عادل فردوسی‌پور به پیشنهاد وزیر شدن در ازای حمایت از نامزد انتخابات

واکنش عادل فردوسی‌پور به پیشنهاد وزیر شدن در ازای حمایت از نامزد انتخابات

ایران آرت: روز گذشت اسامی نامزدهای تایید شده انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام شد و در کمال ناباوری برخی شخصیت های برجسته ادوار پیشین از جمله محمود احمدی نژاد و عزت الله ضرغامی رد صلاحیت شدند. از آنجا که معمولا حمایت چهره‌های مشهور عرصه هنر و ورزش در پیروزی یا شکست نامزدهای انتخاباتی در هر کشوری نقش پررنگی را ایفا می کند خبر رسیده که برخی از نامزدهای نهایی از عادل فردوسی پور دعوت کرده اند که با پیوستن به ستاد انتخاباتی شان آنها را در جذب آراء بیشتر یاری دهد.

عادل فردوسی پور که بارها در رویدادهای هنری کشور از جانب مردم به عنوان محبوبترین مجری معرفی شد در سال ۱۳۹۷ به دنبال برکناری پورمحمدی و انتصاب علی فروغی به سمت ریاست شبکه سوم سیما از ادامه اجرای برنامه ۹۰ باز ماند و دیگر اجازه اجرای این برنامه محبوب تلویزیونی را پیدا نکرد.

او که به مدت ۱۹ سال هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب ها مهمان خانه های فوتبال دوستان ایرانی بود و به بررسی حواشی و اتفاقات مهم دنیای فوتبال می پرداخت براساس اطلاعیه صدا و سیما به خاطر رفتار خارج از عرف خود از کار برکنار شد و گلایه مردم و اصرار شخصیت های سیاسی هم نتوانست فروغی را از تصمیم خود بازگرداند.

روزیاتو نوشت: حالا خبر رسیده که همه چهره‌های مطرح انتخابات از عادل فردوسی پور دعوت کرده اند تا به ستاد انتخاباتی آنها ملحق شوند؛ کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری به دو شیوه مستقیم و غیرمستقیم از عادل فردوسی‌پور خواسته‌اند به کارزار انتخاباتی آنها بپیوندد.

کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری برای آنکه نظر موافق عادل فردوسی‌پور را به دست بیاورند دو پیشنهاد جذاب به او داده‌اند: نخست از بین بردن محدودیت های ایجاد شده برای عادل و برنامه نود و دیگری پیشنهاد پست وزارت به عادل در صورت پیروزی در انتخابات.

عادل فردوسی پور

اما با وجود درخواست های متعدد مطرح شده عادل فردوسی‌پور به این پیشنهادها پاسخ منفی داده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که عادل فردوسی‌پور ضمن تشکر از این چهره‌های سیاسی، پیشنهاد آنها را خیلی محترمانه رد کرده است. عادل در صحبت مستقیم با عده‌ای از کاندیداها و غیرمستقیم با واسطه‌های آنها، این موضوع را بیان کرده است که علاقه‌ای به کار غیر تخصصی ندارد. فردوسی‌پور مستقیما به این موضوع اشاره کرده که تخصصش «رسانه و ورزش» است و تمایل و تخصصی به غیر از کارکردن در این دو حرفه ندارد. البته عادل یک نکته دیگر هم در پاسخ به این درخواست‌ها بیان کرده و آن‌هم اینکه به‌طورکلی عنوان کرده علاقه‌ای به فعالیت‌های سیاسی ندارد.

این برای اولین‌بار نیست که عادل فردوسی‌پور چنین پیشنهادهایی دریافت می‌کند. پیش‌تر، زمانی که او با برنامه ۹۰ یکه‌تازی می‌کرد هم از این قبیل پیشنهادها به دستش رسیده بود. به‌طور مشخص درباره انتخابات مجلس از او خواسته بودند تا وارد ائتلاف شود و حتی به‌عنوان سرلیست نامش برای انتخابات رد شود. پیشنهادی که طبق معمول با پاسخ منفی عادل فردوسی‌پور روبه‌رو شده است. حتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری هم شرایط مشابه بوده و او در دوره‌های قبلی هم پیشنهاد کاندیداهای ریاست‌جمهوری را رد کرده است.


 

عادل فردوسی پور فردوسی پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین