کد خبر: 59132 A

کیم کارداشیان وکیل می‌شود؟

کیم کارداشیان وکیل می‌شود؟

ایران آرت: کیم کارداشیان وست در آخرین قسمت از سریال «پا‌به‌پای خانواده کارداشیان» فاش کرد برای بار دوم در آزمون سال اول حقوق رد شده است.

این شخصیت تلویزیونی و خانم تاجر در آخرین قسمت از این سریال که بعد از ۱۴ سال به پایان رسید درباره نتایج آزمون خود صحبت کرد.

این خانم ۴۰ ساله، سال گذشته (۲۰۲۰) دوره کارآموزی وکالت چهار ساله‌ای را با شرکتی حقوقی در سن‌ فرانسیسکو شروع کرد و قصد دارد در سال ۲۰۲۲ در امتحان وکالت ایالت کالیفرنیا شرکت کند.

به نقل از ایندیپندنت، این آزمون که به «آزمون دانشجویان سال اول رشته حقوق» معروف است آزمونی هفت ساعته است و برای قبولی در آن باید دست‌کم به ۷۰ درصد سوالات پاسخ درست داد.

در سریال خانم کارداشیان دیده می‌شود که نتیجه آزمون خود را آنلاین می‌بیند و می‌گوید: «رد شدم! بسیار آزاردهنده است. مجموع نمره قبولی ۴۶۳ است. من هم همین را گرفتم دیگر، البته کمی بدتر.»

او افزود: «بالاخره اتفاقی است که افتاده، می‌دانم نباید خودم را مضطرب کنم. چیزهای اضطراب‌آور زیادی در حال وقوع است و من فقط باید در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.»

کارداشیان که می‌خواهد شرکت حقوقی خود را با تمرکز بر احکام دادگاه و اصلاحات زندان تاسیس کند قول داد در ماه جاری میلادی (ژوئیه) برای بار سوم آزمون بدهد.

 

کیم کارداشیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین