کد خبر: 59141 A

آنجلینا جولی در خانه همسر سابقش دیده شد/ عکس

آنجلینا جولی در خانه همسر سابقش دیده شد/ عکس

ایران آرت: در جمعه‌ای که گذشت آنجلینا جولی هنرپیشه مطرح هالیوودی در اطراف آپارتمان همسر سابقش جانی لی میلر بریتانیایی دیده شد و به این ترتیب شایعات در مورد ارتباط دوباره این دو هنرپیشه قوت گرفت.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که هنوز پرونده طلاق آنجلینا جولی از برد پیت باز است و دو هفته پیش قاضی پرونده طلاق این دو هنرپیشه حضانت فرزندانشان را پس از پنج سال کش و قوس به برد پیت سپرد که البته این حکم با مخالفت شدید خانم جولی هم روبرو شد.

گفته می‌شود تنها درخواست برد پیت داشتن حق گذراندن وقت بیشتر و مساوی با جولی در کنار فرزندانش بوده و جولی برای جلوگیری از این موضوع نهایت تلاش خود را کرده است. جولی مدعی شده که قاضی به فرزندان این دو اجازه نداده در دادگاه حضور یافته و شهادت دهند در حالی که بر اساس قوانین کالیفرنیا، افراد بالای ۱۴ سال می توانند در صورت رضایت خودشان، به عنوان شاهد در دادگاه حضور یابند. رأی صادره از جانب قاضی اولیه بوده و قطعی نیست.

اما بازگردیم به ماجرای ارتباط آنجلینا جولی با همسر بریتانیایی ۴۸ ساله اش. این دو نفر در سال های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ با یکدیگر زن و شوهر بوده اند و گفته می شود عشق شان به هم آنچنان آتشین و سوزان بود که سند ازدواجشان را با خون خود امضا کردند.

به نوشته روزیاتو، حالا سه دهه از این ازدواج رمانتیک می گذرد و به لطف پاپاراتزی های نیویورک سیتی مشخص شده که این دو بعد از مدت های طولانی مجددا به یکدیگر بازگشته اند. از آنجا که گمانه زنی ها در مورد بازگشت جنیفر لوپز و بن افلک نیز به واقعیت بدل شده میتوان اینطور نتیجه گرفت که سپری شدن زمان های طولانی نمی تواند مانعی برای از سر گیری روابط عاطفی قدیمی باشد.

Jolie-Miller-split-comp-1-768x512

گفته می‌شود خانم جولی در زمان مراجعه به منزل همسر سابقش هم کاملا تنها بوده و خبری از بادی گاردهای همیشگی یا حتی فرزندانش در این دیدار نبوده و مشخص نیست که او برای شرکت در یک مهمانی خصوصی در آنجا حضور یافته یا صرفا تجدید دیدار با میلر.

بد نیست اشاره کنیم که آنجلینا جولی و میلر در سال ۱۹۹۶ با یکدیگر ازدواج کردند و ازدواج آنها بعد از ۱۸ ماه به جدایی منجر شد. البته طلاق این زوج تا سال ۱۹۹۹ نهایی نشد و ظاهرا فرایند تقسیم اموال شان بیشتر از یکسال به طول انجامید. البته این بازه زمانی در قیاس با فرایند پنج سال طلاق جولی و برد پیت چندان هم چشمگیر نیست.

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین