کد خبر: 5946 A

عکس‌های باسن تقلبی دختر معروف!

 

باسن تقلبی خواهر کیت میدلتون در جشن شاهزاده (عکس)

در مراسم ازدواج یکی از ثروتمندان بریتانیا یکی از نزدیکان عروس دچار اشتباه فاحش شد. اشتباهی که اکنون توسط کارشناس سلطنتی فرانسه رو شده است.

در سال 2011 در مراسم ازدواج شاهزاده ویلیام و خانمش کیت میدلتون اتفاق جالبی به وقوع پیوست. در آن زمان کسی از راز خبر دار نبود تا اینکه امسال توسط استفانی برن بر ملا شد.

در مراسم جشن عروسی ویلیام خواهر کیت یعنی پیپا میدلتون به عنوان ساقدوش  عروس ایفای نقش می کرد.

باسن تقلبی خواهر کیت میدلتون در جشن شاهزاده (عکس)

او از روز قبل به هر طریقی سعی نموده بود در روز مراسم خوش ظاهر باشد.بلاخره همه میهمانان از خانواده های ثروتمند بریتانیا هستند.خانم پیپا لباسی را به تن نموده بود که توسط خیاط معروف الکساندر مک کوئین دوخته شده بود.خانم پیپا تا آن زمان در جامعه  شناخته شده نبود. اما از هنگامی که به عنوان ساقدوش خواهرش ایفای وظیفه نمود تصویر او از میلیونها تلویزیون در حال پخش بود. از انزمان بود که روی زبانها افتاد و در کوچه و بازار حرف و حدیث او بود. اما روز دوشنبه هنرمند سلطنتی آقای برن که در سراسر اروپا معروف است راز تقلبی بودن باسن خانم را بر ملا نمود.

 

باسن تقلبی خواهر کیت میدلتون در جشن شاهزاده (عکس)

او در یک اظهار نظر عجیب چندین بار در مصاحبه با شبکه تلویزیونی دو فرانسه تاکید نمود  که من باز هم می گویم باسن خانم پیپا در مراسم عروسی خواهرش تقلبی بود.آقای برن می افزاید:اگر در حالت عادی او را ببینید می فهمید که او بدنش را دستکاری نموده است.او برای خوش ظاهر بودن در برابر میلیونها بیننده دست به این کار زده بود.او حتی توانست در 29 اوریل 2011 با این کارش در مراسم بدرخشد و برنده جایزه جهانی”وست منیستر ابی” شود.

 

کیت میدلتون پیپا میدلتون
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین