کد خبر: 59850 A

زن شاکی حسام نواب صفوی درگذشت

زن شاکی حسام نواب صفوی درگذشت

ایران آرت: فاطمه عسگری زن شاکی حسام نواب صفوی درگذشت. شاهین صمدپور خبرنگار اجتماعی با انتشار پست موقت در اینستاگرام خود خبر درگذشت خانم عسگری را در سن ۳۷ سالگی اعلام کرد و از دنبال کنندگانش به خاطر پیشنهاد کمک مالی برای درمان این بانوی مبتلا به سرطان تشکر کرد.

به گزارش روزیاتو، اردیبهشت سال جاری بود که خبر معلق شدن پروانه وکالت حسام نواب صفوی ، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ، به دلیل داشتن شاکی خصوصی منتشر شد.

از طرفی، چند ماه پیش از آن شاهین صمدپور، خبرنگار فعال در فضای مجازی، ویدئویی از مصاحبه اش با خانم جوانی را منتشر کرده بود که مدعی سوء استفاده ی یکی از بازیگران مطرح مرد از خود بود.

گمانه زنی ها درباره ی هویت این بازیگر ادامه داشت تا اینکه با انتشار خبر تعلیق پروانه ی وکالت حسام نواب صفوی بار دیگر توجه ها به این مصاحبه جلب شد.

وقتی حسام نواب صفوی با انتشار پستی در اینستاگرامش به اتهامات وارد شده به خود پرداخت، معلوم شد او همان بازیگری است که در مصاحبه ی شاهین صمدپور ادعاهایی درمورد وی مطرح شده بود.

اما شاکی حسام نواب صفوی که بود و چه ادعایی داشت؟

این شخص زن ۳۷ ساله ای به نام فاطمه عسگری بود که ۶ سالی با تومور مغزی دست و پنجه نرم می کرد.

فاطمه عسگری مدعی بود در سال ۸۶ زمانی که ۲۳ سال داشت در کلاس های بازیگری فریدون جیرانی، کارگردان مشهور سینما و تلویزیون، با حسام نواب صفوی آشنا شد، آشنایی ای که زندگی اش را زیر و رو کرد. به ادعای این زن، نواب صفوی نه تنها جسم و روحش را به بازی گرفت، بلکه با وعده ی دروغین ازدواج خانه شان را تصاحب کرد. عسگری می گفت اضطراب شدید ناشی از این اتفاقات منجر به رشد توموری بدخیم در سرش شد. و بالاخره در اردیبهشت امسال خانواده ی عسگری پس از ۱۱ سال موفق به گرفتن حکم جلب حسام نواب صفوی شدند.

مصطفی عسگری، برادر این زن ادعا می کرد در ایزدشهر ویلایی داشتند که به نام خواهرش بود و حسام نواب صفوی با فریب فاطمه عسگری این ملک را به نام خود کرد و علاوه بر آن، یک پیانوی یاماها، چندین گوشی موبایل و مبالغ هنگفتی هم از او گرفت.

برادر فاطمه عسگری می گفت نواب صفوی خواهرش را هیچ وقت به پارک و میهمانی نمی‌ برد و آن ها همیشه به خانه‌ ی خانواده ی عسگری می‌ رفتند که مادرشان هم در جریان بود.

 

حسام نواب صفوی فاطمه عسگری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین