کد خبر: 69239 A

هانده ارچل

ببینید: لاغری بیش از حد هانده ارچل | زیبایی هانده ارچل از بین رفت؟!

ببینید: لاغری بیش از حد هانده ارچل | زیبایی هانده ارچل از بین رفت؟!

برخی لاغری او را تایید کرده‌اند و اراده او برای رسیدن به این اندام را تحسین کرده‌اند و برخی هم او را مورد نقد قرار داده‌اند و گفته‌اند که بیش از حد لاغر شده.

ایران آرت: چند روزی می‌شود که تصاویری از لاغری شدید هانده ارچل به شدت سوژه شده و کاربران فضای مجازی واکنش‌های مختلفی به هیکل جدید او داده‌اند.

به گزارش چی بپوشم، برخی لاغری او را تایید کرده‌اند و اراده او برای رسیدن به این اندام را تحسین کرده‌اند و برخی هم او را مورد نقد قرار داده‌اند و گفته‌اند که بیش از حد لاغر شده. علت این میزان لاغری هانده ارچل چه بوده؟

آغاز لاغری از صورت

هانده ارچل با ایفای نقش در سریال‌های «دختران آفتاب» و «عشق حرف حالیش نمیشه» به محبوبیت رسید و در سراسر جهان شناخته شد. او در این سریال‌ها صورت نسبتا گرد و اندام پُری داشت.

این بازیگر بعد از چند سال در سریال «تو درم را بزن» ایفای نقش کرد و زاویه‌دار شدن صورتش به شدت مورد توجه قرار گرفت. طرفدارانش بر این باور بودند که او به دلیل از دست دادن مادرش وزن زیادی کم کرده و صورتش هم لاغرتر شده، اما تغییرات چهره او فراتر از لاغری ساده بود. صورت این بازیگر کاملا زاویه‌دار شده بود و بسیاری بر این باور بودند که او جراحی بیچکتومی یا همان بوکال فت انجام داده. به نظر میرسید زاویه‌سازی صورت هم دیگر جراحی زیبایی هانده ارچل بود که چهره‌اش را از این رو به آن رو کرده بود.

لاغری بدن و فعالیت در حوزه مدلینگ

کمی بعد از تغییرات صورت این بازیگر، اندام او هم شروع به تغییرات کرد. او کاملا لاغر شد و حالا دیگر شبیه به مدل‌های مشهور دنیا شده بود. البته که هانده ارچل وزن زیادی کم کرد و در کنارش ورزش هم انجام میداد، اما این کاهش وزن به شدت مورد توجه قرار گرفت و حتی از سوی برخی مورد نقد هم قرار گرفت. این کاهش وزن هانده ارچل باعث شد که او با برندهای پوشاک زیادی هم شروع به همکاری کند و به عنوان چهره تبلیغاتی برندهای زیادی شناخته شود. بعد از لاغری او هم به عنوان یک بازیگر و هم به عنوان یک مدل شناخته میشد.

لاغری بیش از حد هانده ارچل

از آن جایی که در ترکیه، لاغر بودن به عنوان یک معیار زیبایی شناخته می‌شود، مردم این کشور با لاغر شدن او به راحتی کنار آمدند، اما این روزها تصاویری از هانده ارچل منتشر می‌شود که نشان می‌دهد او بیش از حد لاغر شده. هانده ارچل چهره تبلیغاتی magnum است و تصاویر او در ایونت‌های این برند، طرفداران او را عصبانی کرده.

دقیقا نمی‌دانیم هانده ارچل خودخواسته تا این حد لاغر شده یا نمی‌تواند روند کاهش وزنش را متوقف کند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که او حالا به عنوان یک مدل هم فعالیت دارد و طبیعی است که از افزایش وزن پیشگیری کند.

در نهایت باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هانده ارچل با هر اندامی می‌تواند زیبا باشد و این تنها خود اوست که می‌تواند تصمیم بگیر که چه اندامی را ترجیح می‌دهد.

هانده ارچل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین