کد خبر: 69291 A

استقلال| امیر قلعه نوعی| جواد نکونام

قلعه‌نوعی نمی‌گذارد نکونام سرمربی استقلال شود؟!

قلعه‌نوعی نمی‌گذارد نکونام سرمربی استقلال شود؟!

آخرین خبرها درباره نیمکت استقلال حاکی از پیگیری مدیران این باشگاه برای حل مشکل جواد نکونام بود و در صورتی که مجوز حضور او در استقلال صادر شود، او جانشین ریکاردو ساپینتو خواهد شد اما ظاهرا ماجرای دیگری در حال وقوع است.

ایران آرت: ساعتی پیش خبرآنلاین خبر عجیبی منتشر کرد. اینکه امیر قلعه‌نویی اجازه نمی‌دهد جواد نکونام سرمربی استقلال شود.

به گزارش فوتبالی، آخرین خبرها درباره نیمکت استقلال حاکی از پیگیری مدیران این باشگاه برای حل مشکل جواد نکونام بود و در صورتی که مجوز حضور او در استقلال صادر شود، او جانشین ریکاردو ساپینتو خواهد شد اما ظاهرا ماجرای دیگری در حال وقوع است.

آنطور که خبرآنلاین نوشته امیر قلعه‌نویی نمی‌گذارد نکونام سرمربی استقلال شود و به شدت حامی رضا عنایتی برای سرمربی شدن در استقلال است! 

خبر آنلاین و چند رسانه دیگر مدعی شده‌اند محمد ربیعی گزینه مورد علاقه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی برای هدایت استقلال است و با مشورت سرمربی تیم ملی به عنوان کاندیدای سرمربی‌گری استقلال مطرح شده است اما این خبر درست نیست و گزینه مدنظر قلعه نویی، رضا عنایتی است. گزینه ای که امیر قلعه نویی او را سرمربی امید کرده است!

فوتبالی از این خبر که قلعه‌نویی مانع سرمربی شدن نکونام در استقلال است تعجب کرد اما پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که این خبر صحت داشته و عنایتی حمایت سرمربی تیم ملی را دارد و این موضوع شاید در انتخاب نهایی سرمربی استقلال، تاثیرگذار باشد. البته چند وقت رسانه ها از رابطه نزدیک حجت کریمی و امیرقلعه نویی پرده برداشته بودند و همه می دانند که قلعه نویی و کریمی روابط نزدیکی با هم دارند.

این در حالی است که هفته پیش محمد مایلی‌کهن هم اعلام کرده بود که قلعه‌نویی در انتخاب چند مربی در تیمهای شاخص لیگ برتر تاثیر دارد و از استقلال و نساجی و گل گهر و مس رفسنجان و چند تیم دیگر نام برده بود.

فوتبالی به امیر قلعه‌نویی هم این فرصت را می دهد که از خودش در مقابل این ماجرا دفاع کند.

 

استقلال جواد نکونام امیر قلعه نوعی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین