کد خبر: 69372 A

پرسپولیس| رونالدو| لیگ قهرمانان آسیا

شانس تقابل پرسپولیس و رونالدو بالا رفت | اعلام سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا و شرایط عالی پرسپولیس

شانس تقابل پرسپولیس و رونالدو بالا رفت | اعلام سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا و شرایط عالی پرسپولیس

سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا در حالی اعلام شد که پرسپولیس نماینده ایران در سید اول خواهد بود.

ایران آرت: قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا همراه شد تا پرسپولیس تنها نماینده ایران در سید یک لیگ قهرمانان آسیا باشد. در این سید، الهلال، الاتحاد، الدحیل و السد نیز حضور دارند تا احتمال تقابل پرسپولیس با غولهای قاره به عدد صفر برسد.

با این حال نکته جالب این است که احتمال دارد پرسپولیس با یک حریف جذاب و عربستانی دیگر روبرو شود: النصر. یاران کریستیانو رونالدو روز ۳۱ مرداد بازی پلی آف را با برنده الوحدات اردن - شباب الاهلی امارات برگزار خواهند کرد که این دیدار در ریاض برگزار خواهد شد.

به گزارش خبر ورزشی، البته شباب الاهلی به عنوان قهرمان امارات، شانس بالایی برای برد در این بازی دارد اما تیم کهکشانی النصر همه تلاش خود را خواهد کرد تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

* در صورتی که النصر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، از سید سوم شانس تقابل با همه تیم‌ها را خواهد داشت. بنابراین احتمال تقابل این تیم با سپاهان، ۲۰ درصد خواهد بود.

* اما در سید دوم، حضور الفیحا از عربستان باعث می‌شود شانس رویارویی کریستیانو رونالدو با نساجی به عدد ۲۵ افزایش پیدا کند. چون طبق قوانین ای اف سی دو تیم از یک کشور در یک گروه قرار نخواهند گرفت.

* با این حال هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس، احتمال رویارویی با النصر را پیش روی خود نمی‌بیند، چرا که با حذف احتمال رویارویی النصر با دو تیم هموطن (الهلال و الاتحاد)، این شانس بین پرسپولیس، السد و الدحیل تقسیم خواهد شد و به ۳۳.۳% خواهد رسید.

بنابراین از بین تیم‌های ایرانی، شانس تقابل پرسپولیس با النصر و کریستیانو رونالدو بیشتر از سایرین است. با این حال شاید قرعه ایده‌آل سرخپوشان رویارویی با الفیحا عربستان باشد و آخال ترکمنستان و السیب عمان باشد که یک قرعه ایده‌آل را در اختیار تیم یحیی گل‌محمدی می‌گذارد.

در مجموع می‌توان گفت حضور چهار غول آسیایی در سید یک باعث می‌شود عملا امکان قرعه دشوار برای پرسپولیس به نزدیکی صفر میل کند و حتی رویارویی همزمان با النصر عربستان و العین امارات نیز نمی‌تواند سختی خاص خود را برای پرسپولیس پدید بیاورد.

 

پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا رونالدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین