کد خبر: 70122 A

سخنان جنجالی علیرضا بیرانوند درباره هواداران استقلال | سکوت دروازه‌بان پرسپولیس پس از حواشی انتقالش به استقلال شکست

سخنان جنجالی علیرضا بیرانوند درباره هواداران استقلال | سکوت دروازه‌بان پرسپولیس پس از حواشی انتقالش به استقلال شکست

ایران آرت: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی ایران در تابستان حاشیه‌های فراوانی را از سر گذراند. او با مدیران پرسپولیس بر سر قراردادش به مشکل خورد و تا آستانه پیوستن به استقلال رفت اما در نهایت در جمع قرمزپوشان ماندنی شد.

بیرانوند یک ماه پس از این حواشی در گفتگو با خبر ورزشی گفت: ببینید خیلی‌ها از بیرون ماجرا را دیدند ولی بعضی از مسائل را نمی‌دانند. الان در آستانه شروع فصل هستیم و من هر حرفی بزنم دوباره فضا ملتهب می‌شود و پرسپولیس وارد حاشیه می‌شود. حاشیه برای من و تیمم خوب نیست. اگر می‌بینید پرسپولیس در سال‌های اخیر موفق بوده، یکی از دلایلش حاشیه‌های کم ما بود. حواشی به خوبی مدیریت شد و تیم ما کاملا یک‌دل و یک‌دست بود. 

او افزود: ماجراهای مربوط به نقل و انتقالات هرچه که بود تمام شد. چیزی که اهمیت دارد این است که من الان عضو پرسپولیس هستم و با افتخار پیراهن تیم محبوبم را بر تن می‌کنم. همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم و حسم و تعهدم را نشان دادم. 

بیرانوند ادامه داد: هیچ‌وقت برای تیمم کم نگذاشتم و همیشه با جان و دل بازی کردم. الان هم ماجرا فرقی نکرده و من عاشقانه پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم. با همه وجود برای تیمم بازی می‌کنم و می‌خواهم باز هم با پرسپولیس افتخارآفرینی کنم.

این دروازه‌بان گفت: استقلال و هوادارانش قابل احترام هستند و من به آن‌ها احترام می‌گذارم ولی من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و با تمام وجودم تیمم را دوست دارم.

او ادامه داد: بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در پرسپولیس گذراندم و الان هم خوشحالم در خدمت این باشگاه بزرگ هستم.

استقلال پرسپولیس علیرضا بیرانوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین