کد خبر: 70129 A

سرمربی پرسپولیس به این بازیکن بی اعتنایی کرد | ناکام بازی اول پرسپولیس کیست؟

سرمربی پرسپولیس به این بازیکن بی اعتنایی کرد | ناکام بازی اول پرسپولیس کیست؟

ایران آرت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک دروازه بان ذخیره و یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود ممکن است به دلیل اینکه بازیکنان باکیفیتی در بازار نقل و انتقالات نمانده‌اند پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خوب تا نیم فصل صبر کند.

شهاب زاهدی در دومین مقطع حضور خود در لیگ برتر فوتبال ایران شروع خوبی نداشت و نتوانست اولین گلش را به‌ثمر برساند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس در اولین بازی خود در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با تک گل علی نعمتی به نخستین برد خود در این فصل دست یافت. یحیی گل‌محمدی در این دیدار ۲ تغییر مهم را نسبت به فصل پیش در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی به جای گیورگی گولسیانی و عیسی آل کثیر (جدا شده) در بین ۱۱ بازیکن اصلی جای گرفتند.

در این مسابقه نگاه‌های زیادی به شهاب زاهدی بود. مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس پس از چند سال بازی در کشورهای ایسلند، اوکراین و مجارستان به فوتبال ایران برگشت تا بتواند در دومین مقطع حضورش در پرسپولیس عملکرد موفقی داشته باشد.

طلسم شهاب شکسته نشد

شهاب در بازگشت به پرسپولیس شروع خوبی نداشت. او که در بازی‌های پیش‌فصل هم فقط یک گل به‌ثمر رسانده بود، مقابل آلومینیوم ۶۴ دقیقه در زمین حاضر بود و نتوانست نمایش موفقی داشته باشد. او در دقیقه ۵۸ می‌توانست طلسم خود در لیگ برتر را بشکند و اولین گل خود در این مسابقات را به‌ثمر برساند اما شوت محکم او روی پاس وحید امیری از بالای دروازه به بیرون رفت.

بی‌اعتنایی یحیی به عبدی

نکته جالب توجه اما این بود که زاهدی جای خود را به دیگر مهاجم تخصصی سرخ‌پوشان یعنی مهدی عبدی نداد و امید عالیشاه به میدان آمد. این نشان می‌دهد یحیی فعلا اعتقادی به استفاده از مهاجم شمالی خود ندارد و ترجیح داد خط حمله‌اش را خالی از مهاجم تخصصی کند.

باید دید در ادامه راه زاهدی می‌تواند طلسم بزرگش در فوتبال ایران را بشکند یا خیر. او در دوره اول حضورش در لیگ برتر برای تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز بازی کرد. نباید فراموش کرد که این اولین بازی رسمی زاهدی پس از بازگشت به فوتبال ایران بود و او نیاز به زمان بیش‌تری برای خودنمایی دارد. فصل قبل یورگن لوکادیا هم در اولین بازی‌اش برابر آلومینیوم عملکرد خوبی نداشت.

ناگفته نماند که عملکرد مهاجمان پرسپولیس در هفته اول به گونه‌ای بود که می‌توان حضور یک مهاجم خارجی را با توجه به در پیش بودن لیگ قهرمانان آسیا ضروری دانست.

 

پرسپولیس یحیی گل محمدی
نظرات خوانندگان
  • محمد ساکی
    پاسخ

    نظر بنده که یحیی دفاع خودرا باید محکمتر کند چون در بازی اراک اراکیها از دفاع راحت عبور کردن ودوتا موقعیت گل صد در صدی داشتن باید گولسیانی میاورد که دفاع چهار نفره بشه چون الومنیم دفاع 5 نفره گذاشته وهمین باعث شد که یک گل تیشتر نزنه
    انوقت یحیی مگر برای بازیکن جدید عجله داره امید عالیشاه خیلی مسلطتر از بازیکن جدید است باید امیدعالیشاه با شهاب برای مسابقه تراکتور انتخاب کنه وسط ودفاعهای راست وچپ بازیکنان پر استعدادی داره نعمتی وحید وصادقی واسماعیل وترابی وکلی بازیکن خوب برای وسط داره وخلاصه ما برد میخواهیم خدای نکرده اگر اول لیگ ببازیم دیگه به سپاهان وبقیه تیمهای مدعی نمیرسیم لج بازی نیست که یحیی مرتب میگه بزار مهاجم جدید سر غلتک بیفته اقا بمرور زمان سر غلتک میفته چه اشکال داره یک یا دو جلسه نظاره گر باشه که بازیهای تیمها را از نیمکت ببینه چون به تنهایی نمیتونه گل بزنه مگر عالیشاه یا عبدی باید در بازی تراکتو ر باشن ودفاع هم را قدر تنمایی بده دیوار محکم ببنده وسلام البته این نظر بنده است که پرسپولیسی دوراتشه هستم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین