کد خبر: 70200 A

پرسپولیس| یحیی گل محمدی

گل محمدی مانع پرسپولیسی شدن مهاجم بلندقامت شد | سرمربی پرسپولیس فقط یک نفر را می‌خواهد

گل محمدی مانع پرسپولیسی شدن مهاجم بلندقامت شد | سرمربی پرسپولیس فقط یک نفر را می‌خواهد

یحیی گل محمدی که قبلا بازی‌های این بازیکن را دیده بود و مدل بازی اش را می‌شناخت، ابتدا اعلام کرد با جذب او موافق است ولی بعد متوجه شد این بازیکن اصلا آمادگی لازم را ندارد و با روزهای اوجش فاصله دارد.

ایران آرت: مهاجم تیم ملی عراق یکی از نفراتی بود که به یحیی گل محمدی معرفی شد.

بعد از جدایی ۳ مهاجم از پرسپولیس و جذب تنها یک بازیکن در خط حمله، مشخص شد بزرگترین ضعف قهرمان فصل قبل لیگ و جام حذفی در چه پستی است. پرسپولیس فقط مهدی عبدی و شهاب زاهدی را در خط حمله به عنوان مهاجمان تخصصی در اختیار دارد و مدت‌هاست که یحیی گل محمدی به دنبال پیدا کردن یک مهاجم خارجی گلزن برای تیمش است. در این چند وقت گزینه‌های زیادی به یحیی معرفی شدند ولی اکثر آن‌ها توسط سرمربی پرسپولیس رد شد و جذب چند گزینه هم به دلیل قیمت بالا میسر نبود.

به گزارش خبر ورزشی، یکی از نفرات معرفی شده به گل محمدی ایمن حسین مهاجم بلندقامت عراقی بود. این بازیکن که سابقه بازی برای تیم ملی عراق را هم دارد، به چند تیم دیگر لیگ برتری هم لینک شد ولی جذب نشد. یحیی گل محمدی که قبلا بازی‌های این بازیکن را دیده بود و مدل بازی اش را می‌شناخت، ابتدا اعلام کرد با جذب ایمن حسین موافق است ولی نیاز دارد تا در مورد میزان آمادگی اش و کیفیت فعلی این بازیکن تحقیق کند.

تکذیب خبر علاقه پرسپولیس به جذب مهاجم عراقی | ورزش سه

گل محمدی بعد از پرس و جو در مورد این بازیکن با جذبش مخالفت کرد. سرمربی پرسپولیس متوجه شد ایمن حسین اصلا آمادگی لازم را ندارد و با روزهای اوجش فاصله دارد. از همین رو با خرید او مخالفت کرد و گفت این بازیکن را نمی‌خواهد.

گفتنی است بعد از چند وقت یحیی چند روز قبل یک مهاجم آفریقایی را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد و مذاکره برای جذب این بازیکن ادامه دارد.

پرسپولیس یحیی گل محمدی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین