کد خبر: 70254 A

پرسپولیس

یاسین سلمانی امروز پرسپولیسی می‌شود | تصمیم عجیب یحیی گل محمدی

یاسین سلمانی امروز پرسپولیسی می‌شود | تصمیم عجیب یحیی گل محمدی

ایران آرت: یاسین سلمانی امروز با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

به گزارش آنا، یاسین سلیمانی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان بعد از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داد با آنها به توافق رسید. این بازیکن امروز با حضور در محل این باشگاه قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

گفتنی است سلمانی بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و نیازی نیست باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن نام بازیکن دیگری را از فهرست خارج کند.

یاسین سلمانی

تصمیم عجیب یحیی گل محمدی

پرسپولیس در حالی مهدی عبدی را از دست داد که قبلاً بقیه مهاجمان خود از جمله عیسی آل‌کثیر را هم از دست داده بود. عجیب اینکه شهاب زاهدی هم هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در دیدار‌های رسمی پایش به گل باز نشده است. شاید منطقی‌تر این بود که پرسپولیس حداقل تا زمان جذب یک مهاجم جدید مهدی عبدی را حفظ می‌کرد. فراموش نکنیم که آن‌ها بازی‌های مهمی از جمله دربی تهران را در پیش دارند و فعلاً هیچ نشانه‌ای مبنی بر جذب مهاجم خارجی دیده نمی‌شود.

گل‌محمدی احتمالاً قصد دارد از نفراتی، چون وحید امیری و محمد عمری بیشتر در خط حمله استفاده کند که قید مهدی عبدی را زده است البته او اعتقاد چندانی به عبدی نداشت.سال گذشته هم در یکی از مسابقات وقتی خبرنگاران در مورد نیمکت‌نشینی این مهاجم از سرمربی پرسپولیس سوال کردند او گفت من هیچ مشکلی با مهدی عبدی ندارم و او مثل پسرم می‌ماند اما هرچه از زمان گذشت مهاجم شمالی پرسپولیس بیشتر به نیمکت چسبید و خبری از گل‌های او هم نشد.

تصمیم عجیب گل‌محمدی در روز‌هایی انفعال باشگاه پرسپولیس/ قهرمان لیگ فقط با یک مهاجم تخصصی

پرسپولیس چه با مهدی عبدی و چه بدون او باید خط حمله خود را تقویت کند عبدی البته رفت، اما هنوز مهاجم جدیدی جذب نشده و بار خط حمله روی دوش شهاب زاهدی می‌افتد. مهاجمی که خیلی گلزن به نظر نمی‌رسد و البته خیلی‌ها عقیده دارند شاید مشکلش با زدن گل اول حل شود، اما در مجموع بعید است زاهدی بتواند یک تنه بار خط حمله قرمز‌ها را به دوش بکشد.

پرسپولیس برای تکرار عنوان قهرمانی و البته برای موفقیت در آسیا باید گل بزند و برای این کار نیاز به گلزن دارد. گلزنی که فعلاً در خط حمله پرسپولیس دیده نمی‌شود مگر اینکه طی روز‌های آینده اتفاقات دیگری رخ بدهد و پرسپولیس بتواند یک مهاجم خوب و گلزن را جذب کند مهاجمی که قاعدتاً باید خارجی باشد.

پرسپولیس یحیی گل محمدی یاسین سلمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین