کد خبر: 70266 A

پرسپولیس| عیسی آل کثیر

بازگشت آل کثیر به پرسپولیس با پادرمیانی اسطوره!

بازگشت آل کثیر به پرسپولیس با پادرمیانی اسطوره!

با توجه به جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس، گل‌محمدی در حال حاضر تنها یک مهاجم تخصصی دارد و شاید با بازگشت آل‌کثیر به این تیم موافقت کند.

ایران آرت: عیسی آل‌کثیر علاقه دارد دوباره به پرسپولیس برگردد، اما از یحیی گل‌محمدی چراغ سبز نگرفته است.

عیسی آل‌کثیر مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست. در آن زمان گفته می‌شد آل‌کثیر مبلغی حدودا ۳۵ میلیارد تومان از باشگاه اصفهانی دریافت کرده است به همین دلیل از پرسپولیس جدا و به سپاهان رفت.

حالا و با شروع لیگ برتر و به دلیل قوانین جدید سازمان لیگ، آل‌کثیر نتوانست قراردادش را با این تیم ثبت کند و زمزمه هایی مبنی بر برگشت او به پرسپولیس شنیده می‌شود. گرچه یحیی گف محمدی مخالف برگشت آل‌کثیر است و از او بابت این جدایی دلخور است اما آن طور که ما شنیدیم به نظر می‌رسد گلزن دربی، از سیدجلال حسینی خواسته تا وساطت او را پیش گل‌محمدی بکند تا او بتواند دوباره لباس قرمزپوشان تهرانی را برتن کند.

با توجه به جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس، گل‌محمدی در حال حاضر تنها یک مهاجم تخصصی دارد و شاید با بازگشت آل‌کثیر به این تیم موافقت کند.

پرسپولیس عیسی آل کثیر
نظرات خوانندگان
  • تیموری
    پاسخ

    هرگز.
    دیروز هم رسما اعلام شد که قرار داد دابو و عیسی تحت هیچ شرایطی ثبت نخواهد شد حتی اگه سقف قرار دادش بیاد پایین! سپاهان در حق او خیلی ظلم‌ کرد! در باغ سبز نشان داد تا با جذب او پرسپولیس رو ضعیف کنه! و عیسی رو برسونه به
    نیمکت! و تا آخر فصل به عنوان یار جایگزین چند بار بفرسته تو زمین!
    ایکاش بیشتر فکر میکرد.‌خیلی سریع و عجولانه تصمیمی گرفت که شاید تا آخر عمر حسرت بخوره. با رفتار و کارهایی که قبل از جدایی با مدیران و مربیان پرسپولیس کرد،( جواب ندادن تماسها و ارجاع آنها به مدیر برنامه هایش ) ! با این کارها دیگه جایی هم اونجا نداره کار قشنگی نکرد. میتونست خیلی بهتر و حرفهای تر جدا بشه. . حداقل تا نیم فصل بازی نخواهد کرد و بعد هم باید دنبال تیم برگرده. شاید پیکان یا نساجی یا شاید تراکتور! در هر صورت پرسپولیس رو از دست داد .

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین