کد خبر: 70496 A

پرسپولیس

مهاجم خارجی پرسپولیس تا 24 ساعت آینده در تهران | خرید پرسپولیس مشخص شد

مهاجم خارجی پرسپولیس تا 24 ساعت آینده در تهران | خرید پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات به دنبال بازیکن خارجی برای خط آتش خود بوده است.

ایران آرت: باشگاه پرسپولیس برای معرفی مهاجم جدید خود تنها یک روز فرصت دارد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در آستانه رقابت با النصر در لیگ قهرمانان آسیا است و طبق قوانین AFC تنها یک روز دیگر تا اصلاح نهایی لیست ارسالی خود برای رقابت های جاری لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد و به همین دلیل باید تمام اقدامات خود برای جذب بازیکن را تا 24 ساعت آینده انجام دهد.

جالب اینجاست که در بیانیه شب گذشته باشگاه پرسپولیس نیز این موضوع دیده می شود و گویا هیات مدیره باشگاه ضرب الاجلی را برای رضا درویش در خصوص جذب مهاجم در نظر گرفته است. در بخشی از بیانیه باشگاه چنین آمده:

در جریان این نشست (جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس)، با توجه به گزارش مدیرعامل و هیات مدیره، ضمن تشکر از پیگیری‌های رضا درویش در خصوص روش‌های قانونی و اخذ مجوز از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، گزینه‌های کادر فنی در خصوص مهاجم، بررسی و مقرر شد، طی دو روز آینده قرارداد منعقد شود.

از این رو به نظر می رسد مدیرعامل پرسپولیس برای جذب مهاجم تنها 24 ساعت فرصت دارد و باید دید درنهایت موفق به جذب گزینه 35 ساله و اهل اکوادور یحیی گل محمدی برخواهد آمد یا نه.

کایسدو در پرسپولیس

توافق ها برای پیوستن فلیپه کایسدو به پرسپولیس نهایی شده است.

به گزارش طرفداری، فلیپه کایسدو مهاجم کارنامه دار اکوادوری که طی سال های اخیر در لیگ های مطرح و باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کرده تنها یک امضا تا پیوستن به پرسپولیس فاصله دارد.

فلیپه کایسدو امشب پرسپولیسی می شود

او ابتدا رقم بالایی را مطرح کرد و اصرار داشت قرارداد او باید دو ساله باشد. رقمی که به هیچ وجه با سقف بودجه باقی مانده باشگاه پرسپولیس همخوانی نداشت. همین موضوع باعث شد تا در همان گام نخست همه چیز کنسل شود اما باشگاه پرسپولیس باز هم پس از چند روز پیگیری های خود را ادامه داد تا درنهایت این بازیکن را راضی به امضای قرارداد کرد.

خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد که تمام توفق ها انجام شده و تنها یک امضا تا رسمی شدن قرارداد فلیپه کایسدو با پرسپولیس باقی مانده و به احتمال زیاد امشب این قرارداد این بازیکن گلزن با پرسپولیس رسمی خواهد شد.

پرسپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین