کد خبر: 70535 A

پرسپولیس | پرسپولیس و النصر | مصدومیت بازیکن پرسپولیس

ستاره پرسپولیس بازی با النصر را از دست داد | اوضاع پرسپولیس بی‌ریخت شد!

ستاره پرسپولیس بازی با النصر را از دست داد | اوضاع پرسپولیس بی‌ریخت شد!

در حالی که هواداران پرسپولیس نگران رسیدن علیرضا بیرانوند به بازی با النصر بودند، یک ستاره دیگر این تیم بازی با النصر را از دست داد.

ایران آرت:  با شرایط به وجود آمده به نظر می‌رسد مهاجم جدید پرسپولیس شانسی برای همراهی این تیم برای بازی در النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز فرصت ارسال لیست آسیایی، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که نبیل باهویی مهاجم مراکشی - سوئدی شاغل در لیگ قطر را جذب کرده است. این در حالی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم نظری روی جذب این بازیکن نداشت و حتی اعلام کرد که این مهاجم را نمی‌خواسته و باشگاه برخلاف نظر او نبیل باهویی را جذب کرده است.

از طرف دیگر تیم پرسپولیس 28 شهریور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان خواهد بود و حضور این مهاجم در لیست سرخ‌پوشان برای این بازی نامشخص است و به نظر می‌رسد از حالا باید او را غایب بزرگ این دیدار دانست.

مهاجم خارجی پرسپولیس به بازی النصر نمی رسد

باهویی هنوز به ایران نیامده و به نظر می‌رسد در صورت حضور در تهران در این فاصله کم شانسی زیادی برای حضور در لیست پرسپولیس برای این بازی نداشته باشد چرا که نه با تیم هماهنگ است و از نظر بدنی وضعیت او مشخص نیست. این در حالی است که یحیی گل‌محمدی هم نظر مثبتی روی این بازیکن ندارد و به همین دلیل از حالا باید این مهاجم را غایب بازی پرسپولیس دانست. 

پرسپولیس مصدومیت بازیکن پرسپولیس پرسپولیس و النصر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین