کد خبر: 71046 A

الهام حمیدی| بهاره رهنما| مرجانه گلچین| نیوشا ضیغمی

5 بازیگر با غلیظ ترین آرایش ها | از مرجانه گلچین تا الهام حمیدی

5 بازیگر با غلیظ ترین آرایش ها | از مرجانه گلچین تا الهام حمیدی

درمیان هنرپیشگان زن، کم نیستند کسانی که همیشه با آرایش‌های بسیار زیاد و غلیظ دیده می‌شوند.

ایران آرت: آرایش‌کردن یکی از امور علاقه بانوان است. همه حتی کسانی که طرفدار سادگی هستند هم از اینکه گاهی چهره‌شان را پر رنگ و لعاب‌تر کنند و زیبایی‌هایشان را مؤکد، لذت می‌برند. بااین‌حال، برخی از بانوان در این زمینه کمی اغراق به‌خرج می‌دهند. آرایش غلیظی که همیشه روی صورت بنشیند، هم مزایایی دارد و هم معایبی. چنین روندی باعث می‌شود که فرد و اطرافیان آنچنان به صورت بزک‌کرده و مدفون زیر آرایش عادت کنند که دیدن چهره واقعی و بی‌آرایش برایشان حکم چهره‌ای غیرعادی و بی‌حال پیدا کند.

به نقل از چی بپوشم، درمیان هنرپیشگان زن، کم نیستند کسانی که به این رویه عادت دارند و همیشه با آرایش‌های بسیار زیاد و غلیظ دیده می‌شوند.

بهاره رهنما

2HMS0sDM5SSg

سالیان طولانی است که بهاره رهنما در سینما و تلویزیون ایران مشغول به فعالیت است. در تمام این سال‌ها، او درگیر حاشیه‌های مختلف و ماجراهایی است که پیرامونش رقم می‌خورد. گاهی اظهاراتش درباره موضوعات مختلف جنجالی می‌شود و گاهی هم به‌واسطه اخبار زندگی و البته تغییرات ظاهری‌اش مورد بحث و توجه قرار می‌گیرد. او از آن بازیگرانی است که به آرایش زیاد و غلیظ علاقه زیادی دارند. رهنما همیشه با چهره‌ای دیده می‌شود که به‌طور کامل آرایش و شاید بهتر باشد که بگوییم، گریم شده است. او چهره زیبایی دارد و حجم زیادی از آرایش و گریم روی صورتنش آنچنان ضروری نیست. در هرحال، هرکس برای ظاهر خودش تصمیم می‌گیرد و نقدونظری در این زمینه قابل‌قبول نیست.

نیوشا ضیغمی

vU82ouafBFMb

ضیغمی هم مانند بهاره رهنما تقریبا همیشه با آرایش زیاد دیده می‌شود. تفاوت او با رهنما در این است که علاوه بر آرایش غلیظ صورت، همیشه موهایش را هم در یک طیف مشخص رنگ می‌کند و مدل می‌دهد. هرکس مختار است که درباره شیوه پوشش و آرایش خود تصمیم بگیرد ولی آنچه نیوشا در زمینه میک‌آپ پیش می‌گیرد، گاهی از زیبایی و تعادل فاصله دارد. در واقع، هنرپیشه‌ها باید کمی انعطاف‌پذیری و حقیقت را در صورت خود به‌نمایش بگذارند اما ضیغمی همیشه و حتی در فیلم‌ها هم با یک ظاهر مشخص و به‌شدت آرایش‌دار دیده می‌شود. چنین چیزی مخاطب را خسته می‌کند. عمل‌های جراحی و اقدامات زیبایی متنوعی که در طول سال‌ها انجام داده است هم به ثابت‌ماندن چهره‌اش در سنی خاص کمک شایانی کرده‌اند.

الهام حمیدی

ge5WGFzUTG9U

 

حمیدی بازیگر خوش‌چهره‌ای است. او هم از طرفداران آرایش غلیظ است و در این زمینه کمی اغراق می‌کند. حجم زیادی از انواع مواد آرایشی روی چهره، باعث شده که زیبایی او حالتی مصنوعی پیدا کند. به‌نظر می‌رسد که الهام هم در طی این سال‌ها، زیاد خود را به تیغ جراحان سپرده یا اقدامات مختلف زیبایی انجام داده است. مقایسه صورت او با آنچه در ابتدای فعالیتش می‌دیدیدم و چهره معصومی از یک دختر جوان بود، نشان از تغییرات زیادی دارد. باز هم تاکید می‌شود که هرکس اختیار ظاهر خود را دارد اما کمی تعادل و پرهیز از زیاده‌روی برای کسانی که به‌طور طبیعی از زیبایی بهره‌مندند، ایده بهتری است. حمیدی هم خوش‌چهره است و شاید لازم نباشد که این‌قدر آرایش کند.

مرجانه گلچین

mGc9nyfVq7z1

گلچین بانوی هنرمندی است. هرچند که در دهه‌های اخیر با نمایش‌هایش در آثار نه‌چندان ارزشمند طنز ایرانی معروف‌تر شده و مخاطب عام، او را به‌خاطر می‌آورد اما در گذشته و در طول سال‌های مدید فعالیتش، در آثار سینمایی مطلوب و تئاترهای ارزشمند هم بازی داشته است. مرجانه در سال‌های گذشته از نظر ظاهری هم تغییرات زیادی را تجربه کرده است. چهره او در بسیاری از مواقع و مراسم با آرایش زیاد و میک‌آپ‌های گریم‌مانند پوشیده می‌شود. همکاری‌های تبلیغاتی‌اش با برخی از مراکز زیبایی و… هم ظاهرا در این زمینه بی‌اثر نیست. چیزی که در تصاویر جدیدش می‌بینیم، فرسنگ‌ها با تصورات پیشینمان از او و البته صورتی که در آثار صداوسیما مشاهده می‌کنیم، فرق دارد. اینکه فردی در سنین مختلف و دوران‌های گوناگون، چهره‌ای متفاوت داشته باشد، فکر خوبی است و باعث جاری‌شدن شورونشاط و البته تنوع در زندگی می‌شود. نظرتان چیست؟

نعیمه نظام‌دوست

0Zn5xwc2sf0q

نظام‌دوست مانند بهاره رهنما تغییرات ظاهری داشته است. این موضوع مرتبط با کاهش وزن شدیدی است که این دو پیدا کرده‌اند. کم‌شدن وزن و موزون‌شدن اندام باعث زیباترشدن و جوان به‌نظررسیدن هر فرد می‌شود. این ماجرا درباره نعیمه هم صادق است. بعد از تغییراتی که این بازیگر در زمینه کاهش وزن داشته، استایلش هم تغییراتی را از سر گذرانده است. او را با آرایش غلیظ و میک‌آپ‌های سنگین زیاد مشاهده می‌کنیم. نظام‌دوست هم مانند هنرپیشه‌های دیگر این فهرست، در زمینه تبلیغات فعالیت‌هایی دارد و مراوداتش با سالن‌های زیبایی، مزون‌ها و… در شکل‌گیری این تیپ پر از آرایش و عناصر ماکسیمالیستی بی‌اثر نبوده است.

لیندا کیانی

SA4SiaiS1zaY

چندین دهه است که بازی لیندا کیانی را در آثار مختلف مشاهده کرده‌ایم. دیگر می‌توان گفت که از بازیگران باسابقه درمیان زنان رو به میان‌سالی است. او چهره زیبایی دارد و به آرایش غلیظ علاقه زیاد. او هم در بسیاری از موقعیت‌ها با میک‌آپ‌های سنگین دیده می‌شود. چنین روندی، برای او که زیباست و صورت شیرینی دارد، آنچنان ضروری نیست. از این ماجرا که بگذریم، باید به این نکته هم اشاره کنیم که لیندا همیشه آراسته است و سعی می‌کند با استایلی خوب در زمینه لباس و آرایش در موقعیت‌های مختلف ظاهر شود. چنین چیزی برای فردی که عنوان سلبریتی را یدک می‌شود، ضروری است. در سال‌های اخیر، رخوت دنیای تصویر در ایران باعث شده که بسیاری از هنرپیشه‌ها مجبور به همکاری‌های تبلیغاتی مختلف شوند و نیمی از تصاویری که از آنها منتشر می‌شود هم در جریان همین تجربه‌های تبلیغاتی شکل می‌گیرد.

در آخر

برخی طرفدار چهره بی‌آرایش زنان‌اند و برخی هم معتقدند که میک‌آپ‌کردن از هنرها و لذت‌های زنانه است. اگر از نقطه‌نظر هریک از این افراد به ماجرا نگاه کنیم به نتیجه‌گیری موافق با آنها می‌رسیم. به‌عبارت دقیق‌تر، همه حق دارند و هرکس نظری محترم برای خودش دارد. بااین‌حال، رعایت اعتدال در انجام هر کاری می‌تواند نتایج شیرین‌تر و خوشایندتری به‌همراه داشته باشد. آرایش تا جایی که به زیباترشدن و تاکیدکردن بر زیبایی‌های موجود در صورت کمک کند، ایده بسیار خوبی است. اما اگر پا از این محدوده تعادلی فراتر برود، غلظت زیاد و اغراق در گریم و آرایش باعث می‌شود که چهره حالتی مصنوعی و نازیبا پیدا کند. شما با آرایش غلیظ موافق هستید؟ ازمیان بازیگرانی که نام بردیم، کدام را پیشتاز در این زمینه می‌بینید؟

بهاره رهنما مرجانه گلچین نیوشا ضیغمی الهام حمیدی نعیمه نظام دوست
نظرات خوانندگان
  • رادمان
    پاسخ

    چقدر زشت صادقانه دختر می شناسم تو روستاهای غرب کشور دخترهای دختر خالم راه دوری نریم صادقانه اینقدر زیبا هستن چونکه روستا هستن این خشگلهای مصنوعی باید جلوشون لنگ بندازند ،چشم کف پای دخترهای دختر خالم 😂

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین